Inlägg från: piffan |Visa alla inlägg
  • piffan

Bachelor

Japp..sitter bänkad varje kväll kl 1900
    Denna omgången e riktigt intresant..en spion,en golddigger.....Spännande såååå...*ler*...

• piffan

Riktigt längtar till nästa avsnittet på måndag då det ska avslöjas att jenny e hans spion....

• piffan

Hur kunde han välja bort den urgulliga tjejen igår..(minns inte vad hon heter,den ljusa av dom)tyckte hon va superrar...
    Trish e hemsk..jäkla morrhoppa....Måtte han få upp ögonen snart...
    Blir spännande ikväll när han ska möta familjerna...

• piffan

Jag funderar innerligt på om jag vill ha reda på vem som vann hans hjärta....Jo..det vill jag..nån som vill meddela mig privet????Snälla!!!!

• piffan

Jag misst'nker att jag fått bachelor-sjukan...så fort jag vaknade imorse så va kvällens program i tankarna...Är redan sktiförbannad på Trish.
    Usch,vilken människa...Riktig bitch

• piffan

Blev oxå besviken....Men det e skoj o se Trish sitta o bortförklara sig

• piffan

Kan inte göra annat än att hålla med dig....Men han e bra söt

• piffan

Måste ju även om det tar emot erkänna att Trish ser riktgit bra ut...men hennes beteende har dock gjort henne jätteful.

• piffan

Håller med dig Annemone:
    Dom som e kvar e rätt mesiga...

• piffan

Jag gillade Taras pappa,kille i min stil med vapen o kaxig attityd..*S*..
    Helskön....

• piffan

Nån jäkla sport på tv istället...vill ju se Trish försöka förstöra för dom andra....*sur*

• piffan

Ikväll är det ÄNTLIGEN dags!!!!Nu får vi se Trish "inkräkta"..

• piffan

I tidningen står det att detta va sista avsnittet...men jag vill ju se det eftersnacket som brukar va ju......

• piffan

Ni menar väl inte på fullt allvar att ni tror dom hoppar i säng med varann..???*ironi*

Han vill väl "prova" sig fram..hehe

• piffan

Tristan:

Nu blev jag nyfis...Är han i verkliga livet så som han utger sig på tv???

Svar på tråden Bachelor