Bachelor
Japp..sitter bänkad varje kväll kl 1900
Denna omgången e riktigt intresant..en spion,en golddigger.....Spännande såååå...*ler*...
Japp..sitter bänkad varje kväll kl 1900
Denna omgången e riktigt intresant..en spion,en golddigger.....Spännande såååå...*ler*...
momme:
Tala inte om det...vill inte veta...
Riktigt längtar till nästa avsnittet på måndag då det ska avslöjas att jenny e hans spion....
Hur kunde han välja bort den urgulliga tjejen igår..(minns inte vad hon heter,den ljusa av dom)tyckte hon va superrar...
Trish e hemsk..jäkla morrhoppa....Måtte han få upp ögonen snart...
Blir spännande ikväll när han ska möta familjerna...
Jag funderar innerligt på om jag vill ha reda på vem som vann hans hjärta....Jo..det vill jag..nån som vill meddela mig privet????Snälla!!!!
Jag misst'nker att jag fått bachelor-sjukan...så fort jag vaknade imorse så va kvällens program i tankarna...Är redan sktiförbannad på Trish.
Usch,vilken människa...Riktig bitch
Blev oxå besviken....Men det e skoj o se Trish sitta o bortförklara sig
Kan inte göra annat än att hålla med dig....Men han e bra söt
Måste ju även om det tar emot erkänna att Trish ser riktgit bra ut...men hennes beteende har dock gjort henne jätteful.
Håller med dig Annemone:
Dom som e kvar e rätt mesiga...
Jag gillade Taras pappa,kille i min stil med vapen o kaxig attityd..*S*..
Helskön....
*arg*..Det går jag inte med på....
Nån jäkla sport på tv istället...vill ju se Trish försöka förstöra för dom andra....*sur*
Ikväll är det ÄNTLIGEN dags!!!!Nu får vi se Trish "inkräkta"..
I tidningen står det att detta va sista avsnittet...men jag vill ju se det eftersnacket som brukar va ju......
Ni menar väl inte på fullt allvar att ni tror dom hoppar i säng med varann..???*ironi*
Han vill väl "prova" sig fram..hehe
Tristan:
Nu blev jag nyfis...Är han i verkliga livet så som han utger sig på tv???