• Della

Vad har ni för dåliga vanor?? :-)

Kul och veta vad alla har för dåliga vanor.. Tror det kan bli en rolig tråd, har lust att skratta

Jag kan börja med att säga en av mina dåliga vanor (enligt min sambo) att jag slår honom på pungen jämt

*Hahaha* Kul! Han blir sur när jag gör så.. Ska sluta upp med det genast

Berätta ni med!!!

• Svar på tråden Vad har ni för dåliga vanor?? :-)
  • lalala

Vet inte om denna kvalar in... men jag har en ovana att alltid låta min kille sätta i ny toapappersrulle i hållaren - själv vägrar jag eftersom jag klämde mig på den en gång.

• Della

Självklart får man även skriva om sina pojkvänners ovanor! Det kanske är roligare

Finns genast MYCKET mer att skriva om!

• systernegativ

jag har en del. heh. jag drar i tuggummit när jag tuggar så att det blir långa strängar sådär ni vet?

och så klipper jag tågnaglarna när jag sitter i soffan. jag plockar visserligen upp dem eftersom, men ibland smiter en tånagel och så hittar jag den inte, och så hittar sambon den sen. han blir inte alls glas. heh. eller också så glömmer jag dem i en prydlig liten hög på soffbordet. urk.

sedan brukar jag glömma att plocka undan frukosten så att osten står och blir svettig och äcklig.

jag har dåligt morgonhumör.

jag slänger smutskläder på golvet nedanför sängen. och så blandar jag smutskläder, halvsmutsade kläder och rena kläder så att man måste undersöka vilket som är vilket innan man kan ta på sig dem.

jag blandar mig i folks telefonsamtal. det är tydligen oerhört irriterande. heh.

näe, nu får det räcka! ;D (sambon fortsätter att rabbla saker, men jag vägrar skriva ned dem!)

• Manga Is

Jag brukar slicka på mina äpplen när jag äter dem. Det rinner ju så mycket fruktsaft och jag tycker inte om att sörpla. Brukar få många konstiga blicka på mig. Jag visste inte ens om det förrän ett par kompisar på pekade det.

Blandar också rena och smutsiga kläder.

Sprider ut mina saker överallt i vårt hem, sen klagar jag på min man för att han inte plockat undan sina grejer.

Gör allt i sista minuten och får därmed alltid stressa.

• Ribbon

Jag vet inte om jag kan skriva här för att jag är ju pojkvän och jag har kanske för mycket till ovanor.

§1 Jag surrar för mycket
    §2 Jag gillar datorer... lite för mycket...
    §3 Jag gillar att ta kommandot och gärna styra... specielt över andra*ler*...
    §4 Jag gillar att gå byxlös mäst hela tiden... även när grannen ringer på
    §5 "J" säger att jag inte är lika rolig som jag är.

• Della

Min sambo gör visserligen massa grejer som irriterar mig men här kommer en av dom iaf..

Stoppar han in tuggummi i munnen så kan man inte prata med honom förränns han spottat ut allt saliv som samlat sig i munnen först.
    Det kan alltså gå flera minuter utan att han sväljer saliven och saften från tuggummit.
    Slutligen så spottar han ut saliven i ett tomt glas som vi vanligtvis dricker ur

Visst vi diskar jui men Uuuuärscchhhh vad äckligt!!!

• systernegativ

Min pojkvän har också en del ovanor. Bland annat så

§1 surrar han för mycket
    §2 gillar han datorer... lite för mycket...
    §3 han gillar att ta kommandot och gärna styra... speciellt över andra...
    §4 han gillar att gå byxlös mest hela tiden... även när grannen ringer på
    §5 och så är han kanske inte lika rolig som han tror han är ...

...till skillnad från mig, förstås.

*ler sockersött*

• Della

Hahaha Ribbon och systernegativ..

Hoppas inte min sambo vaknar o ser vad jag skrivit om honom här *S*

• Ribbon

Och hur lyckades du lista ut det...*ler*

Svar på tråden Vad har ni för dåliga vanor?? :-)