• Della

Vad har ni för dåliga vanor?? :-)

Kul och veta vad alla har för dåliga vanor.. Tror det kan bli en rolig tråd, har lust att skratta

Jag kan börja med att säga en av mina dåliga vanor (enligt min sambo) att jag slår honom på pungen jämt

*Hahaha* Kul! Han blir sur när jag gör så.. Ska sluta upp med det genast

Berätta ni med!!!

• Svar på tråden Vad har ni för dåliga vanor?? :-)
  • twentyone

Dåliga vanor....ja..massor ;)

Jag använder slasken som sopphink, sköljer av alla tallrikar rätt av där, och sedan kan det ligga en vecka innan jag tar bort det.

Jag pillar sönder mina nagelband så dem ser helt sjukliga ut, KAN inte sluta.

Klämmer finnar,och sånt som inte är finnar, vilket innebär att jag kan säga till min sambo att jag ska gå och kissa och sen stannar på toaletten i tre timmar.

Jag sköljer aldrig ur tandkrämen ur handfatet

Jag går plaskblöt ut från duschen rätt ut i lägenheten, hatar att torka mig med handduk utan lufttorkar hellre ;).

Jag kläder ÖVERALLT

Jag sätter inte in någon ny toarulle när jag tar det sista.

Jag har aldrig med mig min telefon, och om jag har det är den alltid ljudlös.

Jag kan sitta vid datorn från 7-17 när jag är ledig utan att lyfta ett finger, och sen klagar jag på min sambo när han är ledig för han inte gör något.

Jag pratar alltid med folk när dem pratar med någon annan i telefonen.

Jag beställer saker som jag egentligen inte har råd med - shoppingberoende.

• saggitarius

twentyone.. FRYSER DU INTE när du springer ut plaskvåt från duschen?!?
    *brrrr* trodde det var därför man torkade av sig

• Du är för liten

Jag sätter nästan aldrig i ny toa rulle när jag tar det sista

jag sitter nästan alltid kvar (filosoferar om livet? vet inte varför..) på toa ibland så länge som 15 minuter efter att jag är torkad o klar så att säga..

Jag lägger kläder ÖVERALLT

Jag nussar min pojkvän tills han får hjärnblödning typ (behov.. )

Jag biter på naglarna men har köpt stopp och väx och den funkar faktiskt jag är bara för lat för o använda den för den smakar verkligen ÖÖÖRK

Jag ignorerar någon som pratar med mig totalt om jag kollar på tv, jag fattar inte ens att dom existerar (speciellt om jag pratar i telefon) och säger bara "jaha va kul" eller liknande när dom säger "hallååå?" och tror mig då ha lurat dom - icke.

Kan inte göra nr2 på toa om det är saker i närheten.. det innebär alltså att jag måste flytta tvättkorgen, tvättställ och allt annat som står inom någon slags osynlig radie, annars går det inte.

Jag retas skit ofta, det är helt underbart;

När jag märker att älsklingen går på toa o riktigt KLÄÄÄÄMMER så härmar jag ljudet alltså "hiiiiiiiigghh" så att han inte kan ta i utan brister ut i skratt istället.

När han skall gäspa så måste jag bara säga "hah nu kan du inte gäspa" o störa honom (nånsin fått reda på hur frustrerande det är att inte få gäspa klart?)

Jag sitter för länge på FL!

• twentyone

Saggitarius: Hehe jo lite...men ibland lägger jag mig i sängen också - blöt förståss och ligger där tills jag torkat ;)

• Venna

Twentyone:
    Du måste vara min okända tvillingsyster!
    Allt det där gör ju jag med...utom det med shoppingen, men det kanske kommer!

• twentyone

Venna: Haha, skönt att se att det finns flera ;)

• psilotripitaka

- Jag använder aldrig ett glas två gånger; tar alltid fram ett nytt glas om jag tar mer att dricka... ;P
    - Lämnar disk precis överallt.
    - Lämnar alltid slattar i glas, flaskor, mjölkpaket och koppar. Jag KAN inte dricka upp det allra sista...
    - Stänger aldrig av elektriska prylar.
    - Slänger ytterst sällan tomma toarullar.
    - Petar näsan. NÄR INGEN SER. ;)
    - Låter det samlas massa matrester och avfall i slasken innan jag tar bort det.
    - Använder fem gånger mer tvättmedel och sköljmedel än man eg behöver. Jag får för mig att det ej blir rent annars. ;( DEtsamma gäller nog shampoo, diskmedel, tandkräm osv...
    - Dålig på att lägga tillbaka CD-skivor som jag lyssnat på i sina fodral.
    - Går med en massa använda pappersnäsdukar i väskan och fickorna... Huuuh.

• Paincake

* Jag petar näsan...*hu*...jag tycker verkligen det är vidrigt att se andra göra det, så jag gör det i smyg. Men ändå!! Uäk. Jag äter dock inte upp kråkorna...
    * Jag är en notorisk sista-minutare gällande precis allt!
    * Avbryter gärna min sambo och fortsätter på samma historia, fast ur min synvinkel. (Men jag försöker sluta...)
    * Lägger alla mina använda kläder på sovrumsgolvet.

Sambon däremot! ujujuj..
    * Bryter av sina tånaglar och lägger dem vid datorn UTAN_att_plocka_upp_dem! Uääk!!
    * Tvättar händerna för sällan...
    * Lägger sina använda strumpor i vardagsrummet.

Så är det

• Du är för liten

*läser medan hon tittar på pojkens strumpor på vardagsrumsmattan och sina egna kläder i sovrummet* (man ser genom hela lägenheten från min dataplats

påminn mig att inte skaka hand med er

• sisley

Hänger här istället för att plugga, städa, pyssla etc...

• Storm07

- Jag tänker rätt men säger fel så mina meningar blir helt obegripliga. Det händer särskilt innan morgonkaffet. Kollergorna ser ofta ut som frågetecken och då inser jag att jag måste sagt något tokigt
    - Jag lämnar också slatten av allt jag dricker.
    - Är en riktig besserwisser mot min man. Jag försöker sluta...

Svar på tråden Vad har ni för dåliga vanor?? :-)