• Fidelis ad urnam

Har du ICA banken?

Jag sitter här och läser lite på ICA:s Internetbank, överväger att byta bank.
    Finns här någon som har ICA som bank?
    Är du nöjd? Missnöjd?
    Vilket av ICA:s kort har du?
    Jag vill veta allt!

Överväger den banken då de inte tar avgifter för uttag av pengar utomlands och vi reser en hel del.

Berätta vad du tycker.

• Svar på tråden Har du ICA banken?
  • Tjej 83

ja har ica banken men använder bara deras visa kort o drar i affären o får rabatt kuponger hihi

har ävenm satt in pengar på kortet o betalat räkningar på nätet o sånt. men inte nu mer.

• Lill Trulsa

Jag har ica banken och är jättenöjd. Inga påslag när man handlar utomland och inga uttagsavgifter. Lättförstålig internetbank. Dock är negativt att de inte har några fonder så jag får ha kvar FSB också.

• Amigos

Jag har Ica Banken och är helnöjd. Saknar också fonder men det ska komma har de sagt.
    Har deras Plus-kort vilket betyder att jag får bonus på allt jag handlar. Bonus på allt jag köper på Ica och Statoil samt bonus på halva beloppet överallt annars.
    Gillar att det inte kostar att ta ut pengar oavsätt vilken bankomat jag väljer och likaså när jag är utomland. Att använda deras internettjänst

• smurfis75

Jag har Pluskortet, är jättenöjd. Inga onödiga avgifter, samlar poäng på alla köp vilket är bra då jag alltid betalar med kort, smidig och enkel Internetbank.

Mamma har 2 älsklingar Liam och Texas
  • Pallas

Vi har ICA-kort med VISA. Vi är nöjda och har även lån i ICA-banken.

• MAN78

Hej Pallas. Hade ingen aning om att ICA-kort körde med Visa, var helt säker på att det var MasterCard (MC). Då fick man lära sig nåt nytt ikväll...

• abnocto

Vi är supernöjda med ICA och deras internetbank.

• tvilling77

Tycker att dom har ett tråkigt utbud...dessutom kan man ju tänka på att OM dom skaffar fonder så finns risken att dom tar högre avgifter/förvaltningskostander än andra banker....då vinner man inte så mycket på att inte behöva betala för automatuttag veckan man åker till Grekland...

Svar på tråden Har du ICA banken?