Vill bara gråta, är så trött på allt.
Jag är så trött på mitt liv, fat jag har 2 underbara barn och en man jag älskar så vill jag ofta lämna dem och mig själv för den delen.
När jag var yngre så var jag mycket deperimerad, men det försvan när jag träffade min man. Nu börjar det komma smygandes tillbaka.
Inget är som jag vill det ska vara. Ekonomin är åt helvete, känner att allt är så långt ner på botten som man kan komma.
Hatar mig själv som det är just nu. är så jädrans trött, trött på att bara vara. Ont i hela kroppen så det tar 100 år för mig att komma upp på mornarna. Mannen är snäll så jag kan få sova till 9 i allafall, han ta barnen.
Mitt livs helvete kommer börja på månadag då han börjar plugga igen. För då får jag ta ungarna och vet inte om jag klarar hålla humöret uppe. men han måste ha denna utbildning för att vi ska få det att gå runt senare.
Varför kan libiet inte få vara grått helatiden och inte bara svart och vitt?
Varför vill ingen lyssna på vad jag säger, när jag säger att jag mår pest? Då kommer de bara med att de också mår dåligt.
Jag vill vara lycklig, min själv vill vara lycklig men vet inte hur det ska gå?
Vad ska man göra? Vill bara försvinna just nu och återkomma när jag mår bättre.
Livet är som en dans på rosor men man får akta sig för taggarna för de kan göra jävligt ont.