• MajaTindra

När allt känns skit!!!

Jag är så trött på detta vi har under flera år funderat på en liten bebis slutade med p-piller för 4,5 år sen, sen har vi bara låtit det vara o hoppats på det bästa men men .

DET funkar inte alls nu börjar jag känna mig lite desperat man tycker att man ser magar på alla man känner Snyfft.

Har en kompis som kämpat i många år på egen hand o nu snart ska få en liten bebis. Jag är såååååå glad för hennes skull men sammtidigt blir man ju jätte deppig o ledsen själv.

Det går ju upp o ner vissa dagar tänker man ja men det fixar sig o så nästa som idag .......Man vill bara skrika varför inte jag. Fy attans vad jobbigt det är.

Sambon tycker nog att jag är jobbig o dryg men jag bara vill ju så mycket.

Kram på er alla!

• Svar på tråden När allt känns skit!!!
  • mgus

Skickar en massa kramar till dig. Jag vet hur det känns. Har ni inte varit på någon utredning då?

Kram

• Frances

Suck, vet precis hur det är. ALLA på stan verkar verkligen ha mage eller barnvagn!

• AnnaMia 03

Frances:
    Då brukar jag tänka att kanske har just hon med barnvagen där borta försökt i flera år och äntligen lyckats....man ser ju inte vad alla dessa mammor gått igenom för att få sin lilla babis...

• Frances

Nej, det är ju sant förstås...

• MajaTindra

Hej tack för värmande svar!
    Nej vi har inte gjort någon utredning ännnu!
    Hur funkar det var vänder man sig?!
    Kram!

• nollåttan

Känner också igen mig och har känt mig rätt så uppgiven tills nu när vi gjort slag i saken och sökt oss till en privat mottagning för IVF. Äntligen känns det som att det händer något!!! Får bara hålla tummarna för att det går bra. En utredining kan du göra på kvinnokliniken har jag läst här på FL. Annars finns det vanliga gynekologmottagningar som också gör det. Själv gick jag till "Gynekologerna i gamla stan" i Stockholm.
    När du väl tagit det första steget mot utredning känns det nog lite bättre för då är du inte längre ensam med ditt problem! Stort lycka till och kram!!

• Miafis

Ja du alla dessa magar som vittnar om ens egen oduglighet, det är inte rättvisst kan det kännas. Hoppas att du blir utredd så snart som möjligt så att ni kan komma någon vart.

Svar på tråden När allt känns skit!!!