• Anonym

Partnerbyte

Jag skulle hugt snoppen av min man AJ

• Anonym

Haha men nu frågade hon ju efter dom med faktiska erfarenheter. Inte vad ni utan erfarenheter tycker

Jag tycker det är okej om man verkligen litar på varandra och känner sig sugna på att prova någon annan. Har du frågat honom varför han vill byta? Kan han tänka sig alla fyra samtidigt också eller? Det tycker jag är skojigare. Partnerbyte i sig ger ju inte alltid något. I alla fall inte för mig för jag måste faktiskt ha känslor för den personen jag ska vara med. Om det inte är så att min partner är med mig med någon annan.

• Anonym

Ska man testa så ska man vara helt säker på varandra, och veta varför man gör det.
    Klart det kan vara spännande om bägge vill samma sak då är det inget fel på att prova. Skulle det inte sen kännas rätt för dig, eller honom så får ni ju sluta innan ni gått för långt.

• Anonym

Har fan kan ett forhallande bli STARKARE av att knulla andra framfor den andra?????????!!!!!!!!! :-O Forklara det for mig ar ni snalla.

• Anonym

Jag kan verkligen inte förstå hur ni kan sitta här och bara spy ut galla över TS och över alla andra som faktiskt tycker det är kul med partnerbyte. Om ni vill diskutera hur fel det är med partnerbyte, STARTA EN EGEN TRÅD!!!
    Men det såklart, ni är ju anonyma så ni tror att ni sitter säkert för det. TS vill höra andras erfarenheter kring detta. INTE att ni tycker det är fel och fult osv. Försvinn från tråden om ni inte vill diskutera ämnet och lämna ämnet till oss som faktiskt vill.

Svar på tråden Partnerbyte