Inlägg från: Häxan Jia |Visa alla inlägg
  • Häxan Jia

Partnerbyte

(now way)

Nu handlade inte tråden om din osäkerhet utan om att TS eftersökte personer med erfarenhet på området...

Förlåt alla att ja lade mig i tråden, har varken erfarenhet eller annat... hoppar ut igen och håller klaffen istället... *swisch*

• Häxan Jia

Ni anonyma som sitter här i tråden och bara fördömmer och har er..

Det är skillnad på sex och kärlek! Vissa köper en dildo för att pigga upp sex livet, eller en lösvagina, kulor, oljor och andra tips och trix.... sen finns det några som piffar upp sitt kärleks liv genom tex partnerbyte, gruppsex, trekanter och annat..

Om ni ändå inte tycker om det, om ni ändå inte kan förstå det, så knip igen då...

Ingen bad om er ursäkt, ingen bad om ert fördömande och absolut ingen vad jag kan se bad er om åsikter...

• Häxan Jia

hehe ja kan förstå det...

Men det är ändå tröttsamt med alla som fördömer och har så svårt att acceptera att vi människor är olika, för att inte tala om bristen på tolerans inför alla olikheter.. Det stör mig enormt..

Jag är själv inte intresserad av partnerbyte, det betyder ju inte att jag inte kan vara intresserad av att läsa om det..

OCH det betyder verkligen inte att jag måste gömma mig som anonym och gasta högt och lågt om min egen moral och etik...

Moral och etik är något som varje individ har en igen, precis som med begreppet normal.. Man utgår ju alltid ifrån sig själv och sina egna erfarenheter när man beskriver just dessa saker..

• Häxan Jia

Egen skulle de stå inte igen... *sorry*

Svar på tråden Partnerbyte