• Anonym

Varför är jag SÅ kåt JÄMT?

Jag har blivit så jäkla kåt rent ut sagt. Jag MÅSTE ha sex varje dag nu för tiden, och när jag väl fått det är jag fortfarande sugen. Har börjat fantisera om olika typer av sex också som jag aldrig har tänkt på innan. Tex gruppsex och grejer. Är det för att jag är gravid eller för att jag börjar närma mig 30? Usch, nästan så att jag skäms! Är det nån som känner igen sig?

• Svar på tråden Varför är jag SÅ kåt JÄMT?
  • Anonym

Ja det sägs ju faktiskt så, att man som tjej är som kåtast runt 30 års ålder.

• Anonym

Jag är också konstant kåt, det jobbiga är att jag inte har någon som kan tillfredsställa mig. Börjar bli rätt tröttsamt att behöva göra allting själv.

• Anonym

Åhhh, Påle är ett så grymt avtändande ord.

• Anonym

Vad som helst men inte påle, eller ännu värre åderpåle.

• Anonym

Är oxå kåt väldigt ofta.... men jag är inte ens gravid!!! Är jag onormal?

• Anonym

Jag är inte heller gravid, visste inte att man var tvungen att vara gravid för att få vara kåt?!

• Anonym

He h etror att det har med graviditeten att göra. jag är i vecka 23 och mkt mer än vanligt "villig" he he.. konstigt hur kroppen fungerar...

• Anonym

oj kul med så många svar! nä jag menar förstås inte att man måste vara gravid för att vara så himla kåt som jag är nuförtiden. Jag bara undrade, för jag har inte varit så här OTROLIGT kåt jämt. Skönt att veta att man inte är ensam.

• Anonym

Jaaa, jag är ff extremt kåt. Vart är alla villiga karlar när man behöver dom. Börjar bli lagom tröttsamt att tillfredsställa mig själv.

• Anonym

Hehe, du ska ju inte vara där...det är ju här du bör vara.

• Anonym

Man gör tråden aktuell igen genom att puffa upp den på första plats i forumet så att säga.

• Anonym

Hej.. gud vad underbart..

trodde bara det var jag som var överkåt när jag var gravid. så fort jag var ensam onanerade jag, och precis som andra skriver hade jag massvis med skulldkänslor mot min sambo, men vad gör man??? har aldrig hört någon som varit i sammma situation, men det är väl kanske inget man pratar om, men jag kände mg som värsta nymfomanen.

• Anonym

Helt otroligt egentligen.. Innna jag blev gravid så hade jag jätteproblem med lust osv kanske pga att jag blev sexuellt utbyttjad som barn men sen när jag sllutade med p-ring och blev gravid tog det fart ordentligt.. nu har jag kört slut på min kille för länge sedan och får själv se till de behoven när han inte orkar.. Glad

Hihihi känner mig så syndig =)

• Anonym

Håller med!!!! Sånt skriver man ej här på FL... Vi har rätt att uttrycka våra känslor utan att behöva bli ner trackade..

• Anonym

Anonym /Herrn: Du har aldrig hört talas om att gravida kvinnor har HORMONER, sluta lägga dig i sånt du ej har en aning om... Jag är gravid och stolt och du kan inte hindra mina lustar genom att skriva en massa idiotiska saker här. Jag tycker att man här på fl skall ha respekt till varandra, så när jag läser sådant som du skriver blir jag bara så jävla trött.  Tråkigt att en människa som du hittar hit...Lite förståelse kanske inte hade skadat i ditt fall... Kanske tur att männen inte blir gravida med tanke på alla hormoner...Hur skulle det bli då?

• Anonym

Det gör jag men du kan ju välja att uttrycka dig lite smidigare tack, tycker inte om att du skriver "äckliga kåtfittor". 

Svar på tråden Varför är jag SÅ kåt JÄMT?