• malin86

Jag ger bara burkmat, fler?

Så är det, fler? Eller är de flesta så duktiga som jag tror? Visst ska väl barnmaten på burk vara nyttig och bra sammansatt. Tillverkarna ska ju vara experter...eller? Om ett par månader ska jag se till att han får hemmalagade mål minst några ggr i veckan. Usch känner mig så kass... men visst är det väl inte dåligt?

• Svar på tråden Jag ger bara burkmat, fler?
  • Speedway

Men gud, klart att du inte är kass!!!! Bara man ger mat så spelar det väl ingen roll? Jag lagar den mesta maten själv, för jag tycker det är kul. och burkmat är ju som sagt bra sammansatt!

• Ronjah

Burkmat duger gott, blir bara dyrare än att laga egen mat, vi ger också bara burkmat, men det beror mest på att jag är väldigt dålig på att laga barnmat, har försökt men sonen gillade det inte alls.

Jag begär ingenting, men jag vill ha allt!
  • 1978nettan

här e en till som bara ger burkmat. matlagning e ju bara sååå tråkigt o jag e jättekass på det. och jag skäms inte över det mina barn mår bra o är hur nöjda som helst

• Jennie Brunflo

Det är HELT OKEJ!!!

Det är MÅNGA som bara ger burkmat och ger vanlig mat när barnet blir så gammalt att det kan äta helt vanlig mat.

Självklart är burkarna nyttiga och bra sammansatta. Det är bra mat i barnmatsburkarna.

Det är inte ett dugg konstigt att man bara ger barnmatsburkar. Huvudsaken är att du gör som du vill göra och inte ger dig pisk för annat. Stå för ditt beslut!

• Kängu

Jag ger också bara burkmat. Känner också det dåliga samvetet på nåt sätt. I mitt fall, han sover så dåligt så jag och min man är helt slut, orkar inte laga mat helt enkelt.

Om man inte har tid eller ork, måste det vara bättre med burkmat och att man då istället har tid att gosa och leka.

Har också planer på stavmixer och härliga fruktdesserter!

• One Love

Håller med 1978nettan.
    Jag tycker det är tråkigt att stå i köket. När hon börjar äta riktigt mat dvs samma som vi blir det hemlagat.

• Kängu

Oj, vad många som svarade samtidigt

• SmileyMalin

Hade jag ekonomi till det skulle jag garnaterat också bara ge burkmat tills dotter börjar äta samma mat som oss!

• kattta

Ger oxå burkmat och tänker inte ha ett dugg dåligt samvete över det!

• Vofflis

Jag ger också nästan bara burkmat. Jag är så dålig på att laga mat och har så dålig fantasi i köket. Men jag ska börja laga mer själv.

Svar på tråden Jag ger bara burkmat, fler?