Idol del 2
Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.
www.tv4.se
Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.
www.tv4.se
Hänger ni på här?
Bra att ni samlas här nu
Jag tycker Cissi mer är som en kille än en tjej. Usch, vad less jag är på henne, kan aldrig vara seriös utan ska jämt hålla på och fjanta sig.
Jag hoppas hon åker nästa vecka. Det har jag hoppats i en månad nu så nu måste hon bort.
Tror Linda kan ha åkt pga låtvalet, det var ju inte direkt nån känd låt. Jag hade aldrig hört den innan. Sedan kan det vara också att många har tröttnat på hennes stirriga blick.
Men jag håller med jag tycker Linda gjorde ett mycket bättre framträdande än Johan och Cissi.
Tydligen så var många av Idolerna förkylda, kanske därför vissa såg så "opeppade" ut.
Dem skulle iaf försöka höja temperaturen i studion. Är det alltså annars kallt där inne alltså?
Vad tog det åt Kishti idag? Gav ju Felicia värsta utskällningen för der där lilla, jisses
Jag har då aldrig hört Heroes förut. Inte den versionen som Linda sjöng iaf så det måste vara nån låt som jag missat då. När var den poppis då? När spelade den på radion senast då?
Iofs så är jag inte Bowie-fan för det var väl ens av hans låtar har jag för mig att Sanna sa.
ming: Har inte sett den filmen
Jo, vet att Cissi är lesbisk. En sak jag funtat länge på ang detta i samband med att Cissi är allt annat än feminin av sig, hoppas ingen tar illa upp. Men hur kommer det sig att ena partnern i ett lesbiskt förhållande alltid är mer manlig än den andra? Av dem som man läst om osv så är det alltid en som är väldigt grabbig av sig. Tycker jag iaf.
kanske kom ifrån ämnet nu, men kom bara att tänka på det.
Den låten har jag totalt missat då, aldrig hört förut. Inte min musiksmak kanske.
Överlag så tycker jag vissa av Idolerna väljer så okända låtar, som Felicia. Hon har nästan bara haft okända låtar, förra veckan och idag var det låtar jag kände igen.
Tyckte också det var bättre förra året.
Saknar att dem inte får lära sig att röra sig på scen. Dem flesta står bara rakt upp och ner och sjunger och tar några taskiga steg fram och tillbaka på samma ställe a la skoldisco -80 tal