Inlägg från: Ireth of Dorthonion |Visa alla inlägg
  • Ireth of Dorthonion

Idol del 2

Allvarligt talat, vad är det som är fel?? Hur kunde Linda åka ut, hon var ju bland de bästa i fredags!? Och hur länge ska Cissi hålla sig kvar???

Heja Markus säger jag bara! Han är klart överlägsen alla de andra!

• Ireth of Dorthonion

Kul tema. Brukar ju höras bättre hur de sjunger när det inte är så mycket bakgrundsmusik, nästan som a-capella ju....

• Ireth of Dorthonion

Hoppas det står mellan Cissi och Johan idag, de var lika dåliga båda två. Och Cissi såg verkligen livrädd ut. När hon sjöng sa jag till min sambo att det såg ut som en skolflicka som blivit tvingad att uppträda, och det juryn sa stämde verkligen.

Åter igen: HEJA MARKUS....även om jag måste medge att jag tyckte Felicia var bäst ikväll! Tror det kommer stå mellan dessa två i finalen faktiskt. Vad tror ni andra??

• Ireth of Dorthonion

Ja det hade vart mycket roligare om de körde allt ihop i ett svep istället för detta långa avbrott. De kunde ha någon mellangrej bara, någon gästartist som kommer och spelar eller så, så de som vill rösta har en chans att hinna göra det. Jag tittar aldrig vem som åker ut, antingen sover/ammar jag eller så har vi/sambon börjat se på något annat på TV.

• Ireth of Dorthonion

Hm..snart bojkottar jag Idol... Nej men ärligt....Cissi...det måste ju vara uppgjort på något vis, hon får säkert minst röster veranda gång men så har de kvar henne ändå för att skapa irritation bland folket...

• Ireth of Dorthonion

*jublar* ÄNTLIGEN åkte Cissi ut!

• Ireth of Dorthonion

Erik är så himla lik mitt ex, som passande nog också heter Erik...

Nåväl, Markus kommer att vinna! Även om Erik också är bra så är han ingenting mot Markus! Johan åker idag antar jag...

• Ireth of Dorthonion

Sleepyhead: *S* Han kanske inte har så unikt utséende då, Erik.

• Ireth of Dorthonion

fruSascha: Var Danny tonsäker???

• Ireth of Dorthonion

Tja...kanske jag som inte lyckades höra det då. Fast jag lyssnade inte så noga. Tyckte han var tråkig. Danny alltså.

• Ireth of Dorthonion

Lite synd att Erik är sjuk, då får han svårare ikväll ju. Får hoppas att de som gillar honom ändå har överséende med detta och röstar ändå även om hans röst kanske spricker lite eller så.

Själv hejjar jag dock på Marcus!

• Ireth of Dorthonion
    Kanonbra final och helt klart rätt som vann, men Erik var bra med. Fast jag tycker det var finallåten som avgjorde för den gjorde faktiskt Markus bättre.
  • Ireth of Dorthonion

Jag tycker finallåten var tråkig med Erik. Han sjöng den så slätstruket på något vis. Markus vågade göra den mer till sin egen och då är det skitsamma om det blev lite falskt här och var tycker jag. Tror inte vi behöver oroa oss för att dte ska låta så i radio ändå, det är stor skillnad på att sjunga live och spela in i studion!
    Förresten sjöng även Erik falskat här och var!

• Ireth of Dorthonion

Näää ingen kan göra Bed of roses bättre än Bon Jovi!

• Ireth of Dorthonion

Jo Markus är lite flummig på något vis, he he! Men tycker det är bättre ändå, tycker Erik kan vara lite för mycket ibland, det märks liksom att han tänker på vad han säger och att han säger det för att göra gott intryck. Tror inte han är sig själv riktigt.

Svar på tråden Idol del 2