Inlägg från: ming |Visa alla inlägg
  • ming

Idol del 2

Lägger in i favoriter!

Kossan af Svammel
  • ming

Ut med Johan!

Förresten, varför säger de hela tiden att det är högre klass på årets finalister än tidigare? Det säger de varje år ju!

Kossan af Svammel
  • ming
    Tini skrev 2006-10-27 13:50:34 följande:
    Idolfavoriter stod det visst att temat skulle va...****Stolt mamma till William 050210****
    Nä, pop/soul är det ju ikväll.
    Kossan af Svammel
  • ming
    giftgrodan skrev 2006-10-27 14:24:02 följande:
    ming, så sjukt. Idol är ju en ganska begränsad tid också... (visst, livet kanske ändras lite efter, men det får man ju ta då)
    Jag vet! Men till hennes försvar kanske man kan säga att hon förmodligen är väldigt ung (Johan är ju bara 18, så jag förmodar att hon också är ung).
    Kossan af Svammel
  • ming
    AnneCharlotte skrev 2006-10-27 14:29:59 följande:
    Tycker ingen låt var särskilt bra när jag såg repetitionerna... Trist, vill höra någon glänsa i en riktigt bra låt :)
    Nä, de har verkligen valt dåliga låtar på detta temat.
    Kossan af Svammel
  • ming
    Tini skrev 2006-10-27 14:33:02 följande:
    Åhh, pinsamt det blir när Johan ska sjunga en Westlife låt, när de är på besök där.. *kommer gömma mig i kuden*****Stolt mamma till William 050210****
    Haha! Speciellt när han gör det kasst och åker ut!
    Undrar om han kommer att vara extra nervös, det hade jag varit.
    Kossan af Svammel
  • ming

Egentligen skulle den ju inte stängas förrän 12 november då det hade gått tre månader sen den startades, men nu finns det ju en ny tråd så jag får väl skriva här med.

Kossan af Svammel
  • ming

Jag var ju inte direkt beredd på att Linda skulle åka ut, men det känns som att hon ändå skulle ryka så småningom. Fast jag tyckte att hon faktiskt var bra igår, för första gången på länge.

Johan eller Cissi måste ju åka nästa gång.

Förresten, vi satt här hemma och undrade om Kirsti hade mens eller nåt, alla fick ju värsta sågningar förutom Markus. Till och med de som var bra!

Kossan af Svammel
  • ming
    Status Mamma skrev 2006-10-28 00:21:44 följande:
    Jag har då aldrig hört Heroes förut. Inte den versionen som Linda sjöng iaf så det måste vara nån låt som jag missat då. När var den poppis då? När spelade den på radion senast då?Iofs så är jag inte Bowie-fan för det var väl ens av hans låtar har jag för mig att Sanna sa.
    Den var ju med i Moulin Rouge iaf.
    Kossan af Svammel
Svar på tråden Idol del 2