Inlägg från: WimsA |Visa alla inlägg
  • WimsA

Idol del 2

Total chock!!! Fy, inte alls RÄTT tycker jag!

_ComBo_
  • WimsA

Buhuuu, jag börja nästan tjuta när Danny blev utröstad!! Gråter

Hur kan det gå såhär?? Johan å Cicci, UT!!!

_ComBo_
  • WimsA
    Äppelpaj skrev 2006-11-04 23:20:34 följande:
    Jag har svårt för Cissi för hon kan inte sjunga. Dessutom, gammal och grå som jag är, så stirrar jag mig blind på hennes öra. Jag hör knappt vad hon sjunger ibland, jag hör bara hur det susar genom hålet. Snygg-Erik däremot, han tar sig mer och mer för varje gång. Igår var han ju totalt bäst! Jag gillar ff Markus men han var inte alls i sin vanliga klass igår. Felicia är alltid jämn och alltid bra, vilket nästan är lite tråkigt. Johan kan inte sjunga, han ger ett nonchigt intryck och borde åka ut nästa gång. Att Danny åkte ut igår förvånar mig. Han var absolut inte sämst, men tyvärr inte speciellt bra heller. Den där låten är för övrigt hemsk!
    Tummen upp!!
    Skriver under allt du skrev!! Kyss
    _ComBo_
  • WimsA

Tycker Erik gör bättre å bättre ifrån sig, imponerad faktiskt! Kyss

_ComBo_
  • WimsA
    dotter04 skrev 2006-11-05 16:17:42 följande:
    Inser ni inte att en IDOL är en helhet-med både röst,bra låtar,utstrålning,allt!? JO, precis!!! Det är därför jag tycker det är så konstigt att Danny åkte ut i fredags!!! Annanym skrev 2006-11-05 14:27:54 följande: Jag har aldrig fattat vad jury och publik ser i Danny. Han kan inte sjunga, han har ingen utstrålning, han har ärligt talat ingenting. Utom de där hundögonen som tydligen har lyckats fånga nog många småtjejer för att han ska hålla sig kvar vecka efter vecka. Skönt att mesen är borta! Bort med Johan nu också så blir det riktigt bra! Jag är en av dem som tycker Danny är en av de som tillhörde de bättre sångarna/artisterna i Idol. Visst, han är söt och charmig - och det ska väl ändå en artist vara! Han har en enorm utstrålning på scen, som han dessvärre tappade lite sista ggn, men f.ö. är han suverän och jag tycker även att han verkar minst lika ödmjuk som Marcus. När han sjunger låtar han känner sig bekväm med så tycker jag han var HELT suverän!!!Och, jag är ingen fjortis...
    Håller med, å JAG  e ABSOLUT ingen fjortis!! Kyss
    _ComBo_
  • WimsA
    Annanym skrev 2006-11-05 16:40:21 följande:
    Danny är dåååålig, Danny är dåååålig! Nej då, jag retas bara. Visserligen gillar inte JAG honom, men jag tycker helt klart Johan skulle ha åkt ut innan Danny. Johan suger! Och sen är min favorit Markus - basta! *S* Smaken är ju som bekant delad och ännu har vi inte infört tvångsåsikter i Sverige (även om man kan undra ibland) så jag fortsätter tycka att Danny är charmlös och sjunger kasst. Så tycker ni andra vad ni vill. Okej?
    Nääää absolut inte, du måste tycka som mig, det förstår du väl??? !
    _ComBo_
  • WimsA
    Annanym skrev 2006-11-05 17:05:22 följande:
    Men WimsA, då måste du skaffa bättre smak först! *S* Sen loooovar jag att tycka som du.
    Nä fy, nu e jag skitsur!! ALLA måste tycka som mig, annars får det va!! *muttrar*
    _ComBo_
  • WimsA
    Rokka Jill skrev 2006-11-05 18:03:19 följande:
    när jag hörde låten som cissi sjöng tänkte jag på filmen "hundtricket".. han pizzabagaren som sjöng för paret.. mohahaha... hon sjöng lika bra
    _ComBo_
  • WimsA
    ming skrev 2006-11-05 22:28:33 följande:
    Ja, precis! Om utseendet hade varit anledningen till att folk ska vara kvar eller åka ut så hade väl, för det första, aldrig Natalie åkt ut, så snygg som hon är. Och för det andra hade Cissi och Johan inte ens röstats in, så fula som de är. Kossan af Svammel
    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA!!!
    _ComBo_
  • WimsA
    getingmidja skrev 2006-11-07 13:11:30 följande:
    Hehe, är det bara uråldriga tanter som mig (på 32 ) som gillade Dannys smöriga nuna? *S*
    Ohh jag e oxå 32, å diggar Danny!
    _ComBo_
Svar på tråden Idol del 2