Idol del 2
Jag tycker Sanna hade otroligt snygg ögonskugga idag!
Jag tycker Sanna hade otroligt snygg ögonskugga idag!
Enligt mig så är Heroes en väldigt känd låt! Och dessutom en väldigt bra låt!
De var nog lite berusade kanske....
Svart Spets skrev: "jag tycker felicia är så förbaskat mesig och har "snälla lilla flickan"-looken..."
Kanske är därför hon nu övar på porr-looken istället!
Skönhet ligger i betraktarens ögon, och efts smaken är som baken så är nog alla människor både fina och fula! Men för den sakens skull behöver man ju inte säga rakt ut om man tycker att någon är "fulare" än någon annan.
Är det någon som vet varför de ibland säger temat redan fredagen veckan innan och ibland väntar till onsdagen?
Frågar igen: Är det någon som vet varför de ibland säger temat redan fredagen veckan innan och ibland väntar till onsdagen?
PS. Ful blir fin - när man dricker vin!
Jo men, ibland, som tex i fredags så sa de att nästa vecka är det soultema. Men det är ju inte alltid de berättar det då, utan istället får man reda på det bara några dagar innan sändningsdagen.
Jaja, nu har ju Danny åkt ut, tycker oxå att det var konstigt men det går nog inte att ändra.
Vad tycker ni om låtvalen denna vecka??
Måste ju säga att 'You cant hurry love' med Cissi inte känns som nån höjdare...
Temat är Motown. Här är låtarna:
1 Erik Segerstedt
I wish/Stevie Wonder
2 Cissi Ramsby
You can't hurry love/The Supremes
3 Markus Fagervall
What's going on/Marvin Gaye
4 Johan Larsson
Yester-me, yester-you, yesterday/Stevie Wonder
5 Felicia Brandström
This old heart of mine (is weak for you)/The Isley Brothers
Omgång 2:
1 Erik Segerstedt
I heard it through the grapevine/Marvin Gaye
2 Cissi Ramsby
All night long (all night)/Lionel Richie
3 Markus Fagervall
Ain't too proud to beg/The Temptations
4 Johan Larsson
Do you love me/The Contours
5 Felicia Brandström
Never can say goodbye/The Jackson 5
äppelpaj: Det stod så på deras idolsida så det är inte JAG som menar nåt! Men troligtvis så kör de f o m nu 2 framträdanden för att fylla ut tiden. Gissar jag på!
Jag börjar tröttna på Marcus! (vet inte om jag vågar skriva så här...) Alltså, jag tycker att han är bra, och har tyckt så hela tiden, men det händer liksom inte nåt. Det är ju roligare att kolla på Erik efts han faktiskt har utvecklats!
Så förut höll jag på Marcus, men nu tycker jag nog att Erik ska vinna!
tösamajan:
Jag har oxå reagerat på att Clabbe har sagt Guns n´Roses flera gånger! Pinsamt! Särskilt eftersom han varje gång försöker verka som att han vet vad han snackar om.
tösamajan: Ja, NÅGON i produktionen borde väl säga till honom? Fast de kanske tycker det är kul när han gör bort sig!? Jag ska iaf hålla öronen öppna i morgon!