• Razzla

Quips spel för barn

Finns de någon som vet var man kan få tag i de spelet? Har letat i alla leksaksaffärer men kan inte hitta de.

De är små färgpluppar som man ska fulla sin bilde med (svårt att förklara) . Vet att många förskolor har detta..

Kanske finns de någon som kan tänka sig att sälja sitt till mig?!?!

• Svar på tråden Quips spel för barn
  • Razzla

Ingen som har detta spel eller vet var jag kan få tag i de??

• timberhochmandie

Har du kollat i Brios leksaksaffärer? Många förskolor beställer ju grejer från Brio lek och lär...

• Razzla

Jag har nog kollat varenda leksaksaffär.. brio, br och någon lokal som vi har här.. finns inte =(

Måste ha de!!

• Razzla

Någon som har ett som kan kolla vem som tillverkat de.. så kan jag söka på de istället.. har irrat runt på nätet ett tag nu utan framgång..

• MasterBlaster

Det är Ravensburger som tillverkar tror jag. Du får väl söka på deras återförsäljare.

• Razzla

Tack masterblaster..

Hittade en sida där skola och förskola kan beställa och dom har spelet.. har mailat och frågat om man kan handla som privatperson..

• Razzla

Tusen tusen tack masterblaster! Tack var tipset om tillverkarer ha jag nu äntligen kunnat beställa spelet. de fanns ju hos dom som säljer mot förskolor mm och de va ok att beställa som privatperson! =) GLAD!!!!

• MasterBlaster

Det var så lite så

Svar på tråden Quips spel för barn