• skogsblomma

Knipkulor och mandelolja på apoteket???

Jag har letat som en tok, direkt på apoteket och på deras sida på nätet. Någon mandelolja hittar jag överhuvudtaget inte. Knipkulor hittar jag men inte sådana med indikator som jag vill ha.

Både mandeloljan och knipkulor med indikator är produkter som jag verkligen vill ha tag i och jag har flera gånger sett det nämnas här på FL att de finns att köpa på apoteket. Så VARFÖR hittar jag dem inte?

Snälla hjälp!!!

• Svar på tråden Knipkulor och mandelolja på apoteket???
  • mama82a

knipkulor finns på andra ställen oxå, sexbutiker bla...om du känner för att gå in i en sådan butik..

• skogsblomma

Det var just det jag tyckte var så smidigt att det fanns på apoteket för jag är lite blyg av mig. Dessutom är det just på apoteket jag hört att de har sådana med indikator som visar att man kniper rätt.

• Hondan

Knipkulor har jag ingen aning om, men mandelolja köpte jag här om dan på apoteket. den stod inte framme, jag fick fråga efter den. Kanske gäller det knipkulorna också- att dom inte ligger framme alltså.

• Nettan73

Ja, mandeloljan har de bakom disken så den måste man fråga efter..

• skogsblomma

Ja, det är möjligt att det finns bakom disk, men det borde ju också finnas på internet där man ju numera kan beställa från apoteket. Där hittar jag det inte heller.

Jag är lite fånig av mig och vill inte i första taget fråga kassörskan om både mandelolja och knipkulor.

• skogsblomma

Tack Meisje!

Men vet du om det är sådana med indikator som på något sätt visar om man kniper rätt? Det är just dem jag är ute efter för jag tycker det är så svårt att veta hur jag ska knipa.

Svar på tråden Knipkulor och mandelolja på apoteket???