• Karl

[ Är alla tatuerade kriminella eller sjömän? ]

Ja, vad säger ni om det? Är det år 2006 svårare för moralpolisen att komma med den fördomen?

• Svar på tråden [ Är alla tatuerade kriminella eller sjömän? ]
  • MissBlaise

Haha ja de skulle man kunna säga, att de e svårare med den fördomen nu. Undrar vad min karl e kriminell el sjöman?

• Luddvar

Ja, jag undrar också vad min karl är. Ska fråga honom sen.Skrattande Ärligt talat tror jag moralpolisen kan ta sig i brasan angående detta. För min är varken kriminell eller sjöman, han kör traktorgrävare.Skrattande

• MissBlaise

Haha ja och min är blandannat brandman och hjälper i nöd! Haha!

• almn

oh, det måste jag fråga min gubbe.. Men om man är sjöman, har man inte någon speciell tatuering då? Likaså kriminell? Hm.. Han är kanke en bonde i hemlighet. Får nog allt ta o fråga honom när han kommer hem!!

• Aangiee

japp, både jag och min man är kriminella då... ja herregud så mycket olagligt vi gjort!!

hahaha....
    NEJ alla tatuerade är inte kriminella eller sjömän

• Sommaren22juni1979

Hrm .. undrar om de gäller oss töser med ..
    Jag har en tatuering .. inte e man kriminell för de .. eller vänta jo de är ja nog .. Jag stal min mans hjärta från hans ex hahahahahahhahaahahahhahahahaha..
    Sjöman .. nej inte ja inte .. hatar allt va hav heter ju ..

• lokacitron

Ha ha vilken sjuk fråga

• rajtantajtan

Alla tatuerade är härmapor...finns väl inget vanligare än tatueringar numera! Kanske är det de oklottrade som istället är de annorlunda (kriminella, sjömän)

• Luddvar

a8nn5a                Hurdan tatuering ska en hemlig bonde ha? "scary" tänk om min sambo är det också? Vad gör man då? Finns det nån stödgrupp?

Svar på tråden [ Är alla tatuerade kriminella eller sjömän? ]