Inlägg från: Alfaqueen |Visa alla inlägg
  • Alfaqueen

Veronica Mars - spoilertråd!

Ja, jag tyckte väl att jag kände igen honom! Stackars Logan (den lurade Logan alltså). Det var alltså inte frat-föreningen... är våldtäktsgrejen säsongens stora mysterie alltså? och är Kendall-grejen avslutad??

• Alfaqueen

nähä! jag var helt säker på att det inte var nåt nytt avsnitt förra veckan, me jag hade fel. sorry!

• Alfaqueen

Åh, jag såg det med. Jag tyckte också det verkar dumt. 'Jag känner mig drogad, så jag går till min bil'. Det verkar ju lite dumt... tja, det är väl hela grejen med knark antar jag... man blir kanske inte smartast. Tur att hon till slut kom fram till att det faktiskt är Logan och pappan som är de viktigaste av alla. Jag fick lite hopp om att de skall klara sig i alla fall, LoVe, efter det här avsnittet . Piz har ju varit och nosat lite väl efterhängset, och V har ju inte direkt kört iväg honom...

V's hår var lite konstigt i det här avsnittet tyckte jag. Det såg sorgligt ut när det låg där på parkeringen

Nytt avsnitt ikväll va? Va? Va? Va?

• Alfaqueen

hon är lite tjurskallig den där veronica. trist att se Logan bli så misshandlad. han ser ju helt förstörd ut, gulleplutten. KOm så ska jag trösta!

• Alfaqueen

när hon ställer henne mot väggen som enda servitris på festen. tyvärr följs det av '..or [nåt annat namn jag glömt] or whatever'

• Alfaqueen

hehe, mannen är FAST!

Logan, lilla gulleplutten... shit vad stryk de lär få... Blir det aldrig några repressalier för att polisen schabblar om och om igen?? skita i att reagera på ett bombhot?

Reddes det ut nån gång vilka våldtäckter som var fejkade och vilka som inte var det? För det var väl Macs rumskompis som kände igen Mercers parfym, så den måste väl ha varit på riktigt...? Jaja, skönt med ett avsnitt med fler svar än frågor för en gångs skull. Och mycket söt-logan... han har så mycket aggression att leva ut Men varför gav han Mercer ett alibi?

ang LoVe är väl risken att vi inte får se dem ihop på ett tag.

Hoppas, hoppas jag drömmer om Logan inatt

• Alfaqueen

Han hade väl skjutit sig i huvudet? Det var i alla fall min tolkning... fast det kanske inte var han som sköt...

• Alfaqueen

hehe, jag läste med ena ögat, och beredd på att sluta läsa om jag började ana spoilers Avsnittet skall avsnjutas i kväll Tur att det var Heroes igår, annars hade jag nog gått åt

Svar på tråden Veronica Mars - spoilertråd!