Inlägg från: Pannkakan |Visa alla inlägg
  • Pannkakan

Veronica Mars - spoilertråd!

Nja, alltså första mysteriet ska lösas inom åtta avsnitt har de sagt, nästa inom fem tror jag det var och sen ett till inom sju avsnitt. De har bytt format en aning för att kunna dra mer tittare och att det ska vara lättare att hoppa på nu.

/Pannkakan

• Pannkakan

Ja, jag gillade det avsnittet massor...
    Ska äta nu, men diskuterar gärna om en stund.

/hon den runda, platta och goa... med jordgubbssylt
  • Pannkakan

Jippi, nytt avsnitt i kväll... Vid 3, 3:30 brukar det vara ute om man har tur, men jag väntar nog till imorrn bitti om det inte är så att jag inte kan sova.

Mmm, Logan och V är juh så bra ihop, det måste hålla... Fast jag gillar att hon får lite upmärksamhet från annat håll, men ändå väljer Logan. Förresten tror jag hela våltäktsmysteriet ska lösas i kvällens avsnitt, eller så kanske de har dragit ut det på ett avsnitt till... Ska bli spännande att se.

• Pannkakan

Dumma, dumma, dumma Veronica... Skrikandes

• Pannkakan

Menar det... Hur j***a svårt är det att svara i telefon???
    Och med en sånn gullegris som ringer dessutom...
    Ska bli intresant att se vad som händer i nästa avsnitt...
    Synd bara att det är en hel vecka dit.

• Pannkakan

Åh vad bra... Och gulle Logan... Snuttgubben... Gullinutten...

• Pannkakan

Det är juh bara för dummt att slå sönder en polisbil sådär, men det är juh bara så gulligt när det är han juh... Dags att byta namn på tråden till Logandyrkarna eller liknande eller?

• Pannkakan
    Lady Namárië skrev 2006-11-29 21:29:11 följande:
    Moahahaha! Unicorns! • Stand up and fight for your right to sit down •
    Jag kom genast att tänka på Harmony jag...
    Bonanza skrev 2006-11-29 21:39:31 följande:
    Logandyrkarna Ordförande och förste Logan-kramar- och-hånglare: Bonanza!
    Det är helt lungt med mig - men när du inte hittar honom så vet du juh i varje fall vart han är...
  • Pannkakan

Om det är Logan vi kidnappar och inte hans alterego Jason så paxar jag för att få vara första doktor. Och tyvärr tjejer så är Logan mycket sjuk och måste genast undersökas... grundligt...

• Pannkakan
    LN:
    Lady Namárië skrev 2006-11-30 12:55:32 följande:
    Ungefär som när jag var gravid och drömde att Spike var far till barnet och att vi var grymt irriterade på Angel som hela tiden hängde efter oss och ville bli kallad "farfar"?
    *asgarvar högt så sambon tror jag fått hjärnsläpp*
  • Pannkakan

Tja, vi har ju blivit introducerade för en helt ny misstänkt - "Cigarmannen"
    Varför var Cyrus så skraj för honom i frågan om grekerna...
    Kan nästan ge mig attan på att han blev mördad på samma sätt som i Veronicas uppsats...

Och ja, jag e väldigt förtjust i att avsluta med ... (dvs. punkt, punkt, punkt)

• Pannkakan

Skrot oxå - verkar ju inte blir mer Veronica Mars förens i vår juh... *Suck*

• Pannkakan

Nejdå. CW har beställt 22 avsnitt, så det blir en hel säsong 3 om inget skulle ändras i sista sekunden. Det är säsong 4 osv man inte vet hur man ska göra med... Det är därför de provar ett lite nytt format nu med tre mysterier över 22 avsnitt än som förut 1, för att det ska vara lättare att hoppa på närsomhelst och att de ska få fler tittare. Får de inte det blir det nog ingen säsong 4...

• Pannkakan

Jippie!
    På tisdag (den 23:e) kör dom igång igen i USA!!!

.: The hardest thing in this world is to live in it. :.
  • Pannkakan

Jippie!
    Efter som jag som offer för försök att vända tillbaka dygnet vaknar på natten och inte kan somna om finns det något bättre en ett nytt avsnitt att titta på.
    Jippie! Nytt avsnitt avklarat. Väldigt bra... Mer vågar jag inte skriva för jag vill inte sabba för alla med en normal dygnsrytm.

ME  Veronica Mars

.: I have the right to remain silent, but I just don't know how to :.
Svar på tråden Veronica Mars - spoilertråd!