Akne!! Dermalogica, OH, Skin Doctors..eller??
Ni med oren hy, vad använder ni för hudvårdsserie?? Mot finnar, pormaskar, fet hud?
Är dermalogica bra? Ole Henriksen?
Massa tps behövs!!!!! *hjälp nu*
Ni med oren hy, vad använder ni för hudvårdsserie?? Mot finnar, pormaskar, fet hud?
Är dermalogica bra? Ole Henriksen?
Massa tps behövs!!!!! *hjälp nu*
Hej,
jag råkade komma över Dr Haushkas produkter...
Jätte bra!
Kan dock vara svåra att få tag på i sverige så Decleor och RoC har ocskåbra grejer.
Vad innehåller Dr Haushka??
Mary kay har jätte bra produkter. Jag hade mkt acne ärr pormaskar mm men jag har fått väck nästan allt. visst så dyker det upp lite finnar och plitor i ansiktet, men det är i alla fall inga bölder. Mvh Johanna
Jaha...jag har hört att MK inte har speciella produkter för aknehud..? Stämde det inte då?
Celice: Vad använder du nu då? Hittat nåt bra?
Dermalogica har hjälpt mig...
Knäckebröd: Berätta vilka produkter du har och hurdana finnbesvär du har/hade? Går du även på deras behandlingar? Vilka märken har du mer testat?
Av alla sorter har jag börjat använda Loréals nya serie pure zone, och den är absolut Kanon, kostar 65kr och vara i ALL evighet. Huden blir helt underbar efteråt!
jag har kombinationshy, och får lätt utslag och finnar.Har inte jättestora problem utan det kommer och går. Jag gick först och fick en hudbehandling och utvärdering av huden.(rekommenderas)
Så jag har använt Essential cleansing solution(tror det heter så)
en krämig rengöring som inte irriterar huden.
Som ansiktskräm använder jag Skin Smoothing Cream.
Har använt deras produkter i 5 år nu och min hy är jämn och fin!
kan ju tillägga att jag tror att man ska inte hålla på med huden för mycket heller och att bara rengöra och smörja in regelbundet(inte för mycket pill eller peeling)