• Tindra 00

Akne!! Dermalogica, OH, Skin Doctors..eller??

Ni med oren hy, vad använder ni för hudvårdsserie?? Mot finnar, pormaskar, fet hud?

Är dermalogica bra? Ole Henriksen?

Massa tps behövs!!!!! *hjälp nu*

• Svar på tråden Akne!! Dermalogica, OH, Skin Doctors..eller??
  • Marija79

Hej,
    jag råkade komma över Dr Haushkas produkter...
    Jätte bra!
    Kan dock vara svåra att få tag på i sverige så Decleor och RoC har ocskåbra grejer.

• Jojo 28

Mary kay har jätte bra produkter. Jag hade mkt acne ärr pormaskar mm men jag har fått väck nästan allt. visst så dyker det upp lite finnar och plitor i ansiktet, men det är i alla fall inga bölder. Mvh Johanna

• Tindra 00

Jaha...jag har hört att MK inte har speciella produkter för aknehud..? Stämde det inte då?

• Celice
    Tindra 00 skrev 2006-10-30 10:21:33 följande:
    Jaha...jag har hört att MK inte har speciella produkter för aknehud..? Stämde det inte då?
    Jo dom har speciella produkter för fet hy, men dom funkar inte för alla, mig tex, har aldrig haft så mycket acne som jag hade när jag använde Mary Kay. Deras produkter rengör på djupet vilket ibland blir för mycket för vissa.
    Storken beräknas komma 070307
  • knäckebröd

Dermalogica har hjälpt mig...

• Tindra 00

Knäckebröd: Berätta vilka produkter du har och hurdana finnbesvär du har/hade? Går du även på deras behandlingar? Vilka märken har du mer testat?

• Celice

Av alla sorter har jag börjat använda Loréals nya serie pure zone, och den är absolut Kanon, kostar 65kr och vara i ALL evighet. Huden blir helt underbar efteråt!

Storken beräknas komma 070307
  • knäckebröd

jag har kombinationshy, och får lätt utslag och finnar.Har inte jättestora problem utan det kommer och går. Jag gick först och fick en hudbehandling och utvärdering av huden.(rekommenderas)
    Så jag har använt Essential cleansing solution(tror det heter så)
    en krämig rengöring som inte irriterar huden.
    Som ansiktskräm använder jag Skin Smoothing Cream.
    Har använt deras produkter i 5 år nu och min hy är jämn och fin!
    kan ju tillägga att jag tror att man ska inte hålla på med huden för mycket heller och att bara rengöra och smörja in regelbundet(inte för mycket pill eller peeling)

Svar på tråden Akne!! Dermalogica, OH, Skin Doctors..eller??