Söderlund/Bie
Åh, jag älskade programmet Såg lite av min egen familj i hennes. Hennes små yrväder påminner så mycket om mina två killar och vi fundarar även på att skaffa en till (Huuu, hur ska det gå?)
Åh, jag älskade programmet Såg lite av min egen familj i hennes. Hennes små yrväder påminner så mycket om mina två killar och vi fundarar även på att skaffa en till (Huuu, hur ska det gå?)
Såg ni gårdagens program om mat? Alla som kände igen sig i familjen Söderlund/Bies Lördagsmiddag (som slutade med att Ann satt själv och åt kall korv) - räck upp en hand! Jag sträcker med upp båda mina händer och tackar gud för att vi inte är ensamma om det här scenariot... Ibland kan man ju tro det Sen kunde jag nästan spy på familjen som odlade allt ekologisk i sin trädgård och inte hade TV... snacka om präktiga! (Ok, dom var fantastiska människor och jag är avis... jag erkänner...).
SaraSofia:
"Nu har jag också sett gårdagens program!
Undra hur många som blev inspirerade och hade sex igårkväll?
*erkänner*"
Jag blev nästan ännu tröttare Måste man PRATA om det också? Och att planera... det är inte riktigt vår grej, tycker att det är lite avtänande att "boka in en tid".