Söderlund/Bie
Varför skulle det vara synd om barnen hemma hos Söderlund/Bie? FÖrstår inte alls det.....
Varför skulle det vara synd om barnen hemma hos Söderlund/Bie? FÖrstår inte alls det.....
Hmm det är knepigt med hur lång tid hemarbetet tar......Jag tycker att jag är priviligierad som kan tvätta, förbereda maten eller städa när helst under dagen när det passar. En person som arbetar har ju inte så många timmar på sig innan läggdags för att utföra såna saker.....jag gör nog det mesta hemma och min man leker med barnen och lägger domm, han fixar också läxorna med den äldsta. Vi har delat upp det, jag måste kolla hur lite nogrannare. Det ska bli intressant.
Lite lustigt att det flera gånger under programmet pratades om att tvätta toaletten med toaborsten :) det är jag helt ensam om att göra här hemma. Vet inte ens om någon annan vet vad borsten är till för.....hehehe
Ja se programmet det är bra. gå in på svt.se och kolla när det passar dig. Så gör jag varje torsdag. Nattar barnen och sen går jag och sätter mig ochkolla på programmet med enkopp te....