• Norrlänska

utomkvedshavandeskap

Hej fick utomkvedshavandeskap har börjat blöda nu så kroppen tar väl hand om det, det känns så j-la pissigt vi var ju så glada törs man prova igen och hur länge ska man vänta. Finns inte så mycket att läsa om efter ett utomkvedshavandeskap är det någon som haft hur gick det sen. nu ska jag bara försöka gå vidare och bli lite gladare så att alla känner igen mig igen.Vi skulle ha fått våran lilla bebis i början av juli men nu blir det inte så.

• Svar på tråden utomkvedshavandeskap
  • Tess76

Skicka massor med styrkekramar till dig! Jag har också haft X (utomkveds), för ganska exakt ett år sedan opererades jag. Men vad jag förstår på dig så är inte du opererad? Ialla fall så var jag tvungen att vänta 3 menser (eller om det var 2, kommer inte ihåg) tills det att vi försökte igen. Eftersom jag fick behålla min äggledare så blev det ett sår i den där dom gick in så det var ju tvunget att läka innan, annars var risken stor för att få ytterligare ett X. Jag blev gravid igen i april, men det slutade tyvärr i ma, skrapades och blev gravid direkt efter igen. Går in i v19 idag.
    Kram på dig och sköt om dig!
    //Tess

• linda74

Jag har också haft utomkvedes, det tog 3 månader så blev jag gravid igen. Nu är allt som det ska som tur är och jag är i v.14. Min kropp tog också hand om det själv, lades in för operation men började att blöda så mycket så de behövde inte operera.
    Skickar kramar till dig och önskar dig lycka till, vet precis hur känner dig, men ge inte upp!
    Kram Linda

• LinaEje

Jag har i dag fått reda på att jag också har ett utomkvedshavadeskap skall opereras i morgon vi skulle ha vårt barn till midsommar så jag känner mig också lire nere håller tummarna för dig

• LinaEje

Jag har i dag fått reda på att jag också har ett utomkvedshavadeskap skall opereras i morgon vi skulle ha vårt barn till midsommar så jag känner mig också lire nere håller tummarna för dig

• jummie

har åkt in akut o opererat bort min spruckna äggledare..men jag är gravid igen o det tog på första försöket efter operation!!

så ge inte upp!!

jummie v. 32

• Den mysiga

Vill du vänta några månader så det hinner läka ordentligt både kropp o själ så är det bara positivt!!
    har man fått ärr så har de ju större chans att hinna bli fina igen .

Svar på tråden utomkvedshavandeskap