Långkalsonger
Hej
Någon som vet var jag kan hitta långkalsonger till liten kille som har stl 74? Vill inte betala över hundra kronor för ett par, det är ju vad de på Polarn kostar. Någon som har något förslag? Har letat men inte hittat.
Hej
Någon som vet var jag kan hitta långkalsonger till liten kille som har stl 74? Vill inte betala över hundra kronor för ett par, det är ju vad de på Polarn kostar. Någon som har något förslag? Har letat men inte hittat.
Nån mer med tips?
tradera
Jag köpte strumbyxor till min kille i storlek 86 på hm finns i 74 oxå naturligtvis. Finns för killar gröna med coolt mönster. 79,50 tror jag att de kostade. De har varit kanon att ha under byxor som inte är fodrade.
Pop långkalsonmger rular!! har typ 6 par var till mina tjejer...
Jag anväder också Pops till mina barn.( De vanliga randiga i bomull.) De är jättebra. Vi använder den som tigths till Ella o hon har ofta gått i bara dem och en tröja på dagis. Jätteskönt under overallen - satsar på sånna kläder till vintern i stället för tex jeans.
Pops finns från bebisstorlek
Lingon o Blåbär har också fina tigthts /långkalsonger. Det bästa med båda märkena är att de håller så jag räknar med att Edvin kan ärva dem o då blir det ju bara halva priset...
Därför köper jag inte heller längre så mkt strumpbyxor...
Jag tycker att pop är värda priset, de är betydligt bättre än HM tex. I år hade jag bara råd att köpa en omgång tyvärr
HM har långkalsonger i mindre storlekar. De säljs i två-pack och ligger i en liten plastpåse. De säljer bodys på samma sätt. Fråga personalen om du inte hittar! Det brukar vara en ljusblå och en vit alt. en rosa och en vit i förpackningarna. Kostar under 100kr. (79 kanske)?
Jag var på långkalsongjakt igår och hittade även på Kappahl men de fanns nog inte i så små storlekar.
Lycka till!
Strumbyxor körde jag med till min!
Men annars har HM billiga från st 62!
visko (en skoaffär hemma) har ull-strumpbyxor från nowali som verkar toppen. Vill du inte ha strumpor på kan du ju klippa av dem
åhlens har också jättefina med pippi på!
Tycker också att pops är värda sitt pris, jag använder dem till Axel.
Kapp-Ahl har vita, tunnare långkalsonger ur Kaxs-sortimentet.
De kostar bara 49 kronor. Har köpt massor av dem. Är bra att ha över en body hemma, eller under byxorna när det är kallt ute! Finns upp till stl. 74/80! De använder vår dotter nu, som är (snart) 1 år.