• Kange

Gula flytningar

(ursäkta språket i detta inlägg) Men jag har gula flytningar, har dock inte någon klåda eller andra problem av det, inte att det luktar dåligt eller så. Undrar om någon har/har haft liknande problem och kontaktat sin BM? Vet inte om det ändå, bara pga färgen kan vara någon svampinfektion el liknande. Allt jag kan läsa mig till är att flytningarna skall vara vita.

Tacksam för all hjälp.

Kram Kange, v 13+0

• Svar på tråden Gula flytningar
  • Liten blir stor

Jag hade gula flytningar innan jag blev gravid och även tills jag var i v.14..sen har det bara varit vita flytningar.
    På inskrivningen gjorde jag en gyn undersökning och BM tyckte att det såg lite infekterade ut så hon skicka det på odling, men det var ingenting.

Ring din BM och så kommer dom nog göra en gyn undersökning och ta prover på dina flytningar så ser dom om du har nån infektion.

Carro
    V.18

• Simphony

Min bm säger att under grav så kan flytningar komma i alla möjliga olika färger och former och det behöver inte alls vara någonting som är fel.

• Happy baby

Jag har också det, men ingen klåda. Är inte orolig. Har haft svamp vid flera tillfällen innan jag blev gravid och vet att jag inte har de symptomen nu.

Svar på tråden Gula flytningar