• MickeT

Har ni sex?

Hejsan gott folk...

Jag och min kvinna fick en underbar liten son för 6 månader sedan. Självfallet så hade vi lite sex... Och har fortfarande knappt någon sex... Jag blir halft galen men det hela är ju på något sätt förståligt eftersom hon är trött när hon är uppe med honom osv... Men jag menar, desto äldre han blir, desto mer blir det att ta hand om, han kräver mer socialt umgänge och stimulans. Personligen älskar jag bara honom mer och mer, det blir roligare och roligare. Men när ska man ha tid med sex, desto äldre han blir desto mer jobb som jag upplever det...

Hur funkar det för er?

• Svar på tråden Har ni sex?
  • sturen

när barnen blir äldre så återgår livet till det normala igen och lusten kommer tillbaka men man måste hitta nya sätt att ta sig tiden. men ni kommer nog på era knep

• Lajm

Om du tar mer och mer ansvar så löser det sig automatiskt. Ingen av er kommer att orka...

Jodå, det händer, men inte lika ofta som förut. Är det ett problem? Nä.

• MickeT

Jag har verkligen inga problem med ork... Är en ung far på 22 år, det förklarar ju vissa saker ;) Men jag antar att det är sant att om jag tar honom mer och hon får leva sitt eget liv lite mer får kanske hon lusten tillbacks... Jag är uppe med honom på kvällarna, jobbar och tränar frekvent men har inga som helst problem med sex... Hur ofta är "inte lika ofta" 1 gg i månaden? 1 gg i veckan?

Är det ett problem? Lite... :)

• sturen

här har vi sex OFTARE nu än innan barnen men minstingen är 3 år. detta innebär ca 5-7 ggr i veckan

• MickeT

sturen: när började ni ha sex mer en 1 gg i veckan då?

• sturen

tänker. för ca 1 år sedan. men vi har alltid kelats/hånglats och flörtats mycket under tiden. detta kan man ju gör närsom helst och när barnen är med. Oftast har vi sex på dagarna eller helgmornarna. kvällarna är bara att glömma för trötta föräldrar . Det är viktigt att föröka få igång lusten (kvinnans) genom uppvakting, komplemanger, kroppskonstakt, blickar mm.

• MickeT

jaa, kanske jag borde sluta vara bortskämd och lat och börja uppvakta henne mer...

• Euphoric

slå på en dvd med teletubbies å smyga in i sovrummet funkar om de måste göras på dagarna ;). Annars e kvällarna lugna här å de brukar väl hända nåt dom flesta dagarna i veckan, oftast. Men första tiden, året nästan, efter knodden kom va de rätt torrt. Efter de har de bara blivit mer å mer.

• Ampe

Skönt att veta att torkan går över. Min son är snart 6veckor men driften är ju inte död för det.

• Liveit1971

Ropa inte hej för tidigt! Jag och sambon hade inte ens 10 gånger på första 2 åren.

Svar på tråden Har ni sex?