Inlägg från: Jessica K |Visa alla inlägg
  • Jessica K

Adventskalender till pojkvännen

Karin A: jag har inte 24 saker än men hittills har jag 14 stycken i allafall... En del kanske inte ser så roliga ut typ som tuggummi och tandborste... men det har sina förklaringar.

1 Brev
    2 Brev
    3 Godis ex. geisha
    4 Parfymprover
    5 Presentkort -massage
    6 Foto
    7 Kondom -rolig!
    8 Tuggummi
    9 Ljus
    10 Dikt
    11 Dikt
    12 Strumpor
    13 Tandborste +tandkräm (batteridriven tandborste på Jula - 29kr)
    14 Penna

Chilimon: han är "tyvärr" inte en godisgris.. sen bor vi inte ihop så jag måste ha förberett allt innan.

• Jessica K

Karin A: haha inte så dyra saker utan mer småsaker sådär... känns som om man vill lägga pengarna på någon större julklapp på julafton istället.

Bhaa! Hittade världens sötaste penna som man kunde trycka fram olika meddelande på. Men man kunde minst beställa 25 stycken!
    24 styckena andra som vill köpa varsin penna med meddelande i stil med "Saknar dig" "Älskar dig" o.s.v.

• Jessica K

Någon som sitter med ett tips på lager såhär på kvällen?

• Jessica K

teresan: läste på ett annat forum att någon fått svar att de inte skickar saker till Sverige dock

• Jessica K

Någon med tips innan det är dags för sängen??
    Kom på att jag kanske måste vara klar redan nästa helg för att säkert lämna den hos honom innan december börjar... fick lite smått panik!

• Jessica K

Någon som har förslag på något som man kan ge typ en del av i några dagar? Något som skall bilda någon enhet sen?

• Jessica K

Karin: Jo han är sportfreak! Men så jobbar han som sportjournalist också så han får nog tillräckligt av det på jobbet Dessutom kan han ju smita in gratis *skrattar*

• Jessica K

Karin A: men det var ett bra tips annars
    Hmm... kanske man skulle hitta på lite nya sporter och ge honom presentkort på det istället?
    ... typ: tungbrottning (kyssar)
    hmm... kom inte på något mer roligt namn.. och dessutom behöver han inga presentkort för att jag ska ge honom en kyss... eller hundra *ler*

• Jessica K

jassikan: Tack för dina jättefina tips!
    Nyckelring fick han vid förra julen dock... och kortetui året dessför innan *ler*

Han bor hos sina föräldrar än så jag vet inte om en disktrasa hade uppskattats... dock nappade jag själv och blev sugen på att göra det till mig istället! Superbra tips ju! Kan göra till alla vännerna i julklapp! Tack tack!

Svar på tråden Adventskalender till pojkvännen