Inlägg från: Kaffekopp |Visa alla inlägg
  • Kaffekopp

The Oc säsong 4 *spoiler

Jag tycker inte att OC håller klassen längre... har fastnat för One Tree Hill och tycker att den är bättre på många sätt och vis. Och jag har varit helt OC-frälst förut!! Visserligen är det bra också, men inte lika bra som förr =(

• Kaffekopp

Japp, det stämmer, avsnitt 2 visades igår kväll i USA och avsnitt 3 ska visas ikväll!

• Kaffekopp

Det går ju ikväll i USA, alltså om ca 2-3 timmar... så det bör gå att ladda imorgon bitti =)

• Kaffekopp

Det stod igår! Att det skulle vara två avsnitt. Ett igår kväll och ett ikväll! =)

• Kaffekopp

Det blir tomt utan Marissa... hoppas bara att Summer kommer tillbaka från Brown och är sig själv igen efter allting.
    Tror du verkligen att det är Ryans barn som Theresa har? Jag vet inte riktigt jag...
    Hände ju inte så jättemycket i förra avsnittet, mer än att Julie vaknade upp ur sin "koma" och kanske blir gamla vanliga Julie igen =)

• Kaffekopp

Han sitter ju i fängelse Zandra? =)

• Kaffekopp

Gruppen heter Youth Group. De som sjunger Forever Young.

• Kaffekopp

Varsegod, så lite så! =) *ler*

• Kaffekopp

Njae... då blir det ju inget spännande! =)

• Kaffekopp

Jamen då vill i alla fall inte JAG veta! =) Sen försvinner jag från landet så jag får kolla ikapp i maj sen! =)

• Kaffekopp

Då får ni skriva i varandras gästböcker eftersom man inte vill ha mer spoilers än de som går att hämta hem =)

• Kaffekopp

Taylor och Ryan är ju verkligen något som man ALDRIG trott... vet inte riktigt vad jag tycker om det.... =)

• Kaffekopp

Hahahha... jag tror jag döööööööööööööör. Fasen vad kul *skrattar* Det hade man väl aldrig trott :)

• Kaffekopp

Ohhh förlovade, vad kul! Hoppas att det fortsätter lika bra =)

God Jul och Gott Nytt År!
  • Kaffekopp

Ja, jag har ingen aning, men det bådar ju inte gott =(

God Jul och Gott Nytt År!
  • Kaffekopp

*LIPAR* Nääääääääääääääääää, så här får de inte göra!!! *BUHUUUUUUU*

Svar på tråden The Oc säsong 4 *spoiler