Inlägg från: Carina86 |Visa alla inlägg
  • Carina86

The Oc säsong 4 *spoiler

Jag visste att Marissa skulle dö, men jag hade hört att hon skulle ta en överdos så jag blev chockad:-O
    Tycker inte det är samma sak utan henne! Jag älskar OC, men vet inte heller om det kommer hålla samma mått utan henne!
    Och jag tycker (som ngn annan här sa) att d hade vart bättre om hon stack iväg på båten med sin pappa och så hade hon ju kunnat komma tillbaka om hon hade känt för det sen!
    Åhh saknar henne ju

Ska kolla på avsnitt 4 sen.. Kollade på dom 3 första i säsongen idag.. Känns som om man kanske skulle göra ngt vettigt istället!?

• Carina86

Då kanske man skulle kolla på det med då? Jag som har massa tråkiga saker att göra som jag aldrig får tummen ur å göra

Vilka dagar kommer OC på i USA då? Blev d torsdagar?

• Carina86

Tänkte precis med kolla: Hittar inte 5:an heller
    Ngn som vet vad det heter?
    Eller så kanske man ska kolla d själv

• Carina86

Funderar på att kolla på det nu jag,,, skulle man göra det innan sambon kom hem kanske? Hum! När kommer nästa då? För d e la juluppehåll nu va?

• Carina86

ahh, jag hatar att hon dog! Men d va ett coolt avsnitt faktiskt
    Jag gillade henne så mycket ju

• Carina86

kommer inte ihåg vad jag sett av One tree hill: men vad är likheten? Va hände där?

• Carina86

jag har 1 & 2, ska önska mig 3 i julklapp av sambon/köpa till mig själv
    Tycker den vart lite seg å så under vissa perioder.. men 3ans sista avsnitt MÅSTE man ju ha! Usch så hemskt

Svar på tråden The Oc säsong 4 *spoiler