Inlägg från: Lilltjejen21 |Visa alla inlägg
  • Lilltjejen21

The Oc säsong 4 *spoiler

Klart hon överlever. kan ju inte sluta sådär. Marissa är ju hela filmen juh.. Jo jag tror hon överlever och sen att hon och Ryan blir tillsammans igen. Längtar tills i mitten av januari då det börjar igen.

Kunde verkligen inte hålla tillbaka tårarna..
  • Lilltjejen21

eller så kommer mischa in i bilden, å så händer det väl något mellan henne och Ryan, men att Marissa överlever och, typ hanmnar på sjukhus under en lång tid och sen blir det strul mellan hon och hennes syster...
    bara lite funderingar

• Lilltjejen21

ja man längtar ju bara tills det blir onsdag
    men det är ju bara några veckor dit

Nä jag tror inte OC kommer bli densamma utan Marissa

• Lilltjejen21

Maria1984: URSÄKTA DÅ FÖR F*N för att vi kanske ville att det skulle bli Marissa och Ryan. Låt oss få tycka det och skriv inte sådär.

Måste ju få ha lite spekulationer och tycka vad vi vill, eller hur?

• Lilltjejen21
    Vad *jag* tycker, så gillar jag inte alls hennes syster. Vet inte varför men tycker hon verkar vara en liten bitch

Den här historien om Marissa kan ju ändras oxå eftersom dom tydligen ändrat en del saker som Nenne2 skrev att hon skulle dö i en överdos, då kan hon ju lika gärna komma tillbaka
  • Lilltjejen21

thatgirl: Jo självklart ville man ju att det skulle bli hon och Ryan igen, jag menar det blev ju Seth och ahh vad heter hon nu, har totalt hjärnsläpp. aja ni fattar vem jag menar, tycker att det borde bli dom 4:a igen som det var förr...

• Lilltjejen21

Len kan faktiskt hålla med om att Taylor är lite frän, tyckte inte om henne från början men nu börjar hon bli häftig, *i mina ögon*

• Lilltjejen21

thatgirl: jag har försökt kolla på en tankningssida, men hittar inte. söker man på OC så hittar man det inte, vad sökte du på? kan inte hålla mej tills i JANUARI!!!

• Lilltjejen21

Jag började redan grina när dom va vid polen då hennes tjejkompis började grina, *har tappat hennes namn totalt, förlåt mej. åhh å jag ska vara ett OC fan. haha..

Funderar oxå på hur det ska gå ihop när dom är på varsitt håll allihopa.. :-s

• Lilltjejen21

Riot: fast tror ändå det var bättre att hon *dog* än att hon drog dit och ingen fick veta hur det gick för henne...

• Lilltjejen21

Så nu ja... haha...
    Ja får väl se hur det kommer bli då. om jag inte tankar ner den innan, men tror inte jag kan hålla mej

• Lilltjejen21

Isåfall Ryan och Marissas syster. Är lite mer GO i henne..

• Lilltjejen21
    Jo men 16 avsnitt blir ju några veckor iaf man får njuta så länge det varar iaf. Gissa om jag ska köpa alla filmerna sen
  • Lilltjejen21

Haha ja hon är lite häftig. Kom och tänka på henne med chinesen och den andra som hade 3kant i bilen.. haha...

• Lilltjejen21

ja hon är ju frän. ganska spontan och implulsiv. tänk om man hade hennes ideér ibland

• Lilltjejen21

Om man vill tanka ner dom nya OC. vad ska man söka på då?? ni som vet.. ni har ju redan sett

• Lilltjejen21

kanske bättre å köra ett pm...

• Lilltjejen21
    ja en annan kan ju inte kolla på dom kanalerna..
Svar på tråden The Oc säsong 4 *spoiler