Inlägg från: thatgirl |Visa alla inlägg
  • thatgirl

The Oc säsong 4 *spoiler

Hoppas det går fort till januari! Tycker redan att det tar evigheter från onsdag till onsdag.

• thatgirl

Jag och min sambo som har suttit och kollat på alla avsnitt och sagt att det kommer bli Ryan och Marissa igen. Idag var det ju ett jätte härligt program som inte alls slutade som man ville. Det skulle ju bli marissa och ryan igen!!!!

• thatgirl

Vi har fattat att marissa dog! Det står ju på kanal 5 och man fattade ju på det slutet att hon faktiskt hade dött. Men vi riktiga oc fan ville ju nåt helt annat. Eller hur??

• thatgirl

Nya säsongen är ju redan igång och där är hon död. Så jag tror inte det kommer ändras. Jag håller på och laddar ner första avsnittet från nästa säsong. Jag kan inte hålla mig!! hehe

• thatgirl

Lilltjejen: ja allt vart ju så mysigt och bra i det här avsnittet. När dom tänkte tillbaka och hade så kul i poolen. Så ska det va!!!

• thatgirl

jag sökte på the oc.. då kom det upp

• thatgirl

Men om hon inte hade dött så hade hon ju kunnat komma in i serien igen.. det blir inte The Oc utan marissa..

Lilltjejen: Summer är det du tänker på..

• thatgirl

Taylor och Ryan passar INTE ihop.. dom är alldeles för olika. Tycker jag ialla fall

• thatgirl

Det är inte säkert att oc kan hålla på så länge till.. dom har tydligen inte råd. Men 16 avsnitt blir det iaf.. det är det enda dom har köpt upp än så länge

• thatgirl

Vart tittar ni på dom andra avsnitten??

• thatgirl

Såg nyss första avsnittet av nästa säsong.. det är inte alls sig likt.. det var nästan hemskt att se!

Va?? Kommer Taylor och Ryan bli ihop?? Nej fy.. haha

• thatgirl

Sorry jag visste inte det

Vilken kanal kollar ni på??

Svar på tråden The Oc säsong 4 *spoiler