The Oc säsong 4 *spoiler
den enda serien som inte tycks sa uppehåll :D
den enda serien som inte tycks sa uppehåll :D
tror knappast det blir ryan å caitlin som någon tidigare trodde... no way... de skulle vara heeelt fel! typ lillsyrran tar döda syrrans pojkrester? nä... bara dumt
hade ju varit lite kul ifall det verkligen varit marissa å inte caitlin när hon vände sig om... å att marissa var den enda som visste vem ryan var å kunde prata med honom om olyckan. han hade nog fått ett mer avslut då. visst, kanske som one tree hill men de flesta tvserier tävlar ju med varandra.
Är det jag som missat då? Har bara till avsnitt 8...
Tänkte väl det =) jag är ändå med rätt bra i svängarna men missa är ju lätthänt. Dock behöver vi väl inte vänta länge, OC är ju tillbaka den 4:e januari =) ifall det stämmer
riot: Japp, tyckte också det var kort, men det är ju bara bra för oss =)
Fan va surt
Bara jag som tycker OC härmar One tree hill rejält? Ta tex nu när Ryans pappa är tillbaka... å så har han cancer å är döende? Det var ju Peytons mamma också... bläää
nej nej men själva storyn är ju ändå halvt samma, bara att de inte blev samma i slutändan...
utgången blev ju annorlunda, men de trodde ju att peytons mamma ljög också... skillnad på sanning å lögn bara. men jag menade inte bara detta... menar även andra grejer, men det är ju så serierna funkar, snor lite ideer från varandra å gör om lite
Alla får ju tycka som dem vill...
Vet att OC ska läggas ner, eller det är iallafall vad som skrivs överallt, men tror ni serien har en chans ifall någon skulle plocka upp den å fans vill att den fortsätter? Hopplöst fall men det är ju flera serier som sagt att dem ska lägga ner som fortsatt ändå
Sjunde himlen fattar inte jag kan hålla i sig så länge... jag tittar iofs själv ibland om den går på tvn men vad är det för speciellt egentligen?
Tyckte det var ett bra å roligt avsnitt =) ännu en graviditet men vadå. Skitkul =)
De kommer säkert ha nått sånt där avsnitt de sista typ "ett år senare" å så har Kristen fått barnet, typ Seth å Summer gift sig, eller vem vet, kanske rent av Taylor å Ryan? :p haha... udda par det där.
Ah men då är det ju så som ja sa :) halvår, år... så brukar dem göra. Hoppas det blir ett bra slut... egentligen tycker ja dem kunde förlängt 3:e säsongen me typ 2 avsnitt å avrundat, för en halv säsong som nu, inge kul juh.