The Oc säsong 4 *spoiler
jo, ryan tog ju informationen om volchek så jag antar han åker för att hämnas marissa..
å nu har ju stepmonstret kommit in i bilden också, undrar varför hon har ihop det med summers pappa..
jo, ryan tog ju informationen om volchek så jag antar han åker för att hämnas marissa..
å nu har ju stepmonstret kommit in i bilden också, undrar varför hon har ihop det med summers pappa..
i en bilolycka..
finns nya avsnitt på youtube också..
åh är det sant! vad glad jag blir, ett till avsnitt samma vecka..
hej, nån här..jag håller på att hämta hem en fil nu från xtvi men det verkar ta så lång tid, nån som vet hur lång tid det tar?
ahh tack för förklaringen, en som man förstår också för ovanlighetens skull:)
jo jag fick varning, man får väl va lite försiktigare med vad man skriver i fortsättningen..tur att tråden öppnades igen iallafall:)
jag tror det kommer att bli en rolig säsong, kaitlyn verkar det ju va fart i, hon kommer nog ställa till en hel del:) sen tror jag ryan på nåt sätt kommer stöta på teresa med hennes son, och få reda på att det är hans..det var ju rätt uppenbart att det var hans..
En grej som jag tror kan bli bra drama är om ryans pappa kommer ut från fängelset..
sen hoppas jag seth o summer kärlek håller, iofs ser det ut om den inte kommer göra det...:(
kaffekopp: ja mycket verkar tyda på det iallafall, tex när ryan träffar teresa innan balen och mamman säger så där menande att sonen liknar sin pappa mer o mer för varje dag som går..
Fru Snigel: ja visserligen, men jag tror hon visste att han egentligen inte ville ha det där livet utan plugga vidare o så, så hon sa så..men det kan va helt fel bara jag som tror:) vi får se hur det går..