The Oc säsong 4 *spoiler
Eftersom Kaitlin Cooper faktiskt pratar otydligt (och helt annorlunda än resten av sin familj) så hörde jag inte HUR Marissa hade dött för 3 år sedan i Tijuana. Gjorde ni?
(i parallelluniversum alltså!)
Eftersom Kaitlin Cooper faktiskt pratar otydligt (och helt annorlunda än resten av sin familj) så hörde jag inte HUR Marissa hade dött för 3 år sedan i Tijuana. Gjorde ni?
(i parallelluniversum alltså!)
äntligen har jag kommit hem efter julen och har tittat. trodde det var fler här som diskuterade det vilt.
jag tyckte inte heller Summer var särskilt till sig över frieriet...och Seth var ju jättefin när han ville göra det innan de tittade på testet så hon inte skulle undra resten av livet om han friade pga graviditeten.
Förresten, är det bara jag som tycker lite synd om Bullet? Han är så uppriktigt förtjust i Julie. Hon kanske behöver en sån man! Fast jag tycker att Neil Roberts är en stilig man. Verkligen jättedumt att de skiljer sig.
Ja visst gör hon det tänkte jag med!
Det här avsnittet var ju bara skittråkigt!
Inte för att det skulle vara likt OTH för det ser jag inte, men det var ju självklart att Frank Atwood inte hade rent mjöl i påsen...trodde iofsig att det var pengar han var ute efter.
I O.C dör någon sällan långsamma dödar, det ska vara snabbt pang på, eller hur?
tandra
kommer det inte nu på torsdag då? det går inte på olika tider varje vecka! konstig fråga...
Annars får du väl kolla på tv.com eller fox sida
viktig fråga:
hur slutade avsnitt 11 som ni såg?
mitt slutade med en 5 sekunders scen där che tittar på ett inramat foto av seth.
känns som det saknades nåt...
Och det är ju bara för synd om det inte blir Ryan & Taylor! Jag gillade inte henne från början, men hon är väldigt mycket mer "dynamisk" än Marissa.
Det är redan så dumt att inte Julie & Dr Roberts är ihop längre...
Men alltså, jag hörde nog inte vad Che berättade för Julie, nåt metaforiskt om att han älskar en utter??
Är uttern Summer eller är Che kär i Seth?
Che borde bli kär i Julie, som i det där suspekta avsnittet
Ååh detta var ett jättebra avsnitt (men så är jag en sucker för lyckliga par också!) UTOM det där med Che och stölden av Ground Hog för det känns lite *gäsp* har det inte varit med i 100 amerikanska serier/fimler redan. Men vad skönt att Che sticker med sin nya tjej iallafall!
Jag fattade direkt att Kirsten var gravid, men det kan vara för att man hänger för mycket på sidor som FL, haha.
Och så är det så fint att Julie ser att Caitlin verkligen gillar och uppskattar Bullit! Caitlin verkar ju inte gilla någon alls annars!
Men alltså, återstår bara 4 avsnitt totalt...det blir..."trångt".