Inlägg från: riot |Visa alla inlägg
  • riot

The Oc säsong 4 *spoiler

Förresten, det här med sändingstiderna. OC kommer inte att fortsätta sändas två ggr i veckan, att det sändes två ggr den här veckan var för att FOX ville veta vilken dag som skulle passa bäst för att få så höga tittarsiffros som möjligt. Det är ju normalt på torsdagar men nu ville dom pröva om onsdagen skulle vara bättre. Så framåt kommer det bara sändas 1 gång i veckan, får se vilken dag det blir!

• riot

Isac04- Ja, det tog mig ett bra tag innan jag hittade nån som kunde förklara det så man förstår utan att kasta in massa tekniska termer så jag förstår vad du menar!

• riot

Förresten, hörde ni att Dr. Roberts sa att han funderade att ta ett jobb på Seattle Grace? Det är ju Grey's Anatomy sjukhuset!

• riot

Jag hittar inte avsnitt 4, har letat precis överallt? Sändes det verkligen ett igår? Jag börjar undra..

• riot

Nu har jag sett avsnittet. Whoo- het kyss mellan Ryan och Taylor!

• riot

Jag är hyfsat säker på att författarna tänker få ihop Ryan och Taylor. Jag har inte riktigt bestämt mig för hur jag känner inför det, känns som att det blir lite för tätt inpå allt Marissa-drama.

• riot

Just A Girl: Precis! Och det är det som är lite otäckt. Jag förstår inte varför Ryan måste ha ett kärleksintresse liksom isåfall, kan inte han och Taylor bara bli vänner? Det behöver han nog lite mer.

• riot

Hey, nu har jag sett avsnittet. Jag vet fortfarande inte hur jag ska förhålla mig till Taylor/Ryan, jag både tycker om det och inte. Hmm..

• riot

becca86- Det där är bara rykten som cirkulerar runt eftersom många inte kan acceptera att hon är död. Men det är hon, annars får dom gräva upp henne.

• riot

becca86- Man får inte se begravningen. Hon dör i sista avnsittet av säsong 3 och när säsong 4 börjar så är det "Några månader senare" typ.

Svar på tråden The Oc säsong 4 *spoiler