The Oc säsong 4 *spoiler
Lägger till i Favoriter!!
Håller på o kollar på säsong 4 just nu! Tycker de är så sorgligt att Marissa är borta, de va ju hon som var OC - enligt mig..
Men vi har ju iaf några avsnitt kvar med henne på Kanal 5.
Lägger till i Favoriter!!
Håller på o kollar på säsong 4 just nu! Tycker de är så sorgligt att Marissa är borta, de va ju hon som var OC - enligt mig..
Men vi har ju iaf några avsnitt kvar med henne på Kanal 5.
Carina86;
Avsnitt 4 är bäst hittills i säsong 4.. det känns mer som vanligt än i de andra 3 för då är alla så konstiga!
Men de är konstigt utan Marissa.. usch, va sorgligt!
Carina86;
Ingen aning.. får kolla med de andra om de vet!
Håller oxå med om att Marissa kunde försvinna ur serien och bo hos sin pappa, inte bara dö sådär!
Tittar på en musikvideo med Ryan o Marissa och låten 'Forever Young'.. fy 17 vad jag kommer gråta när Marissa dör! :(
Alphaville heter gruppen som sjunger Forever Young. Musikvideon jag tittar på är gjord av en som kallar sig 'DarthAngelusPotter'.
Sweetie;
Alltså, jag är inne 'youtube' och kollar klipp som privatpersoner gjort... Så det är nog inte den du söker.
Nån annan här kanske vet?
Sweetie;
Va ju inte till nån hjälp.. Men lycka till!
Har du kollat i nån annan oc-tråd?
Såå va de ju!! Tack Kaffekopp; då vet jag oxå!
Jeeej!
Fast egentligen.. man fick ju aldrig se nån begravning.. tro nog att hon är död men det vore kul om hon kom tillbaka!
Tycker att 'The Sleeping Beauty' va det bästa avsnittet hittills iaf av nya säsongen..