Inlägg från: Angelstorm |Visa alla inlägg
  • Angelstorm

The Oc säsong 4 *spoiler

den enda serien som inte tycks sa uppehåll :D

• Angelstorm

tror knappast det blir ryan å caitlin som någon tidigare trodde... no way... de skulle vara heeelt fel! typ lillsyrran tar döda syrrans pojkrester? nä... bara dumt

• Angelstorm

hade ju varit lite kul ifall det verkligen varit marissa å inte caitlin när hon vände sig om... å att marissa var den enda som visste vem ryan var å kunde prata med honom om olyckan. han hade nog fått ett mer avslut då. visst, kanske som one tree hill men de flesta tvserier tävlar ju med varandra.

• Angelstorm

Är det jag som missat då? Har bara till avsnitt 8...

• Angelstorm

Tänkte väl det =) jag är ändå med rätt bra i svängarna men missa är ju lätthänt. Dock behöver vi väl inte vänta länge, OC är ju tillbaka den 4:e januari =) ifall det stämmer

• Angelstorm

riot: Japp, tyckte också det var kort, men det är ju bara bra för oss =)

• Angelstorm

Bara jag som tycker OC härmar One tree hill rejält? Ta tex nu när Ryans pappa är tillbaka... å så har han cancer å är döende? Det var ju Peytons mamma också... bläää

• Angelstorm

nej nej men själva storyn är ju ändå halvt samma, bara att de inte blev samma i slutändan...

• Angelstorm

utgången blev ju annorlunda, men de trodde ju att peytons mamma ljög också... skillnad på sanning å lögn bara. men jag menade inte bara detta... menar även andra grejer, men det är ju så serierna funkar, snor lite ideer från varandra å gör om lite

• Angelstorm

Alla får ju tycka som dem vill...

• Angelstorm

Vet att OC ska läggas ner, eller det är iallafall vad som skrivs överallt, men tror ni serien har en chans ifall någon skulle plocka upp den å fans vill att den fortsätter? Hopplöst fall men det är ju flera serier som sagt att dem ska lägga ner som fortsatt ändå

• Angelstorm

Sjunde himlen fattar inte jag kan hålla i sig så länge... jag tittar iofs själv ibland om den går på tvn men vad är det för speciellt egentligen?

• Angelstorm

Tyckte det var ett bra å roligt avsnitt =) ännu en graviditet men vadå. Skitkul =)

• Angelstorm

De kommer säkert ha nått sånt där avsnitt de sista typ "ett år senare" å så har Kristen fått barnet, typ Seth å Summer gift sig, eller vem vet, kanske rent av Taylor å Ryan? :p haha... udda par det där.

• Angelstorm

Ah men då är det ju så som ja sa :) halvår, år... så brukar dem göra. Hoppas det blir ett bra slut... egentligen tycker ja dem kunde förlängt 3:e säsongen me typ 2 avsnitt å avrundat, för en halv säsong som nu, inge kul juh.

Svar på tråden The Oc säsong 4 *spoiler