The Oc säsong 4 *spoiler
imorgon eller på torsdag va? vet inte vilken dag dom valde..
imorgon eller på torsdag va? vet inte vilken dag dom valde..
simfot: var hittade du det?
åh vad fint avsnitt det var! ryan o taylor tycker jag passar bra ihop.. jättegulligt slut:)
marissa dog i slutet av säsong tre..hon är inte alls med i säsong fyra..
nej, marissa kommer nog inte tillbaka, kanske som ett spöke då iofs:)
jag tror dom hade dom funderingarna innan hon bestämt sig för att sluta helt men nu har hon ju massa andra projekt på gång..
Jag älskar taylors karaktär, hon spelar mycket bättre än mischa tycker jag. så hon kommer nog bli som en ny marissa..
har också tänkt på det där med hunden o husan, hunden var bara med i några avsnitt i början och hembiträdet såg man ju aldrig avskedas eller så..
åh jag längtar så till nästa avsnitt!!
har sett trailern för summer bummer nu, det verkar som att det blir ett till kul avsnitt!!
kika in på youtube, o.c och date added så hittar ni den där:) högst upp..
testade å länka men det verkar inte fungera så bra..antingen är det jag som är oteknisk eller så är det datorn som har en dålig dag:)
just a girl: mmh jag gillade också den, dom har verkligen hittat bra musik till serien, gillade placebolåten i avsnitt ett också..
såg nyss trailern för avsnitt 7, kul det verkar! fast lite knäppt samtidigt.. taylor o ryan är ju för söta ihop!
instämmer med just a girl, denna tråd är för avsnitten i Usa, så bli inte sura när vi skriver vad som hänt o vad vi tror ska hända..