The Oc säsong 4 *spoiler
Tror inte hon är gravid men att hon svarar Ja..
Och Guuuud då kul Seth va i senaste avsnittet.. satt o kolla på det om o om igen... ''I hate my life''....
Tror inte hon är gravid men att hon svarar Ja..
Och Guuuud då kul Seth va i senaste avsnittet.. satt o kolla på det om o om igen... ''I hate my life''....
Men Ryan o Taylor har väl inte myst nåt? Då är det väl han från Frankrike isf... Men tror iaf att Summer säger Ja!
Isac04;
Mm, de va de jag menade.. även om det gör de i kommande avsnitt så kan de ju inte visa + direkt.. Tror att det blir - iaf..
Mm, de är så sorgligt.. sötare par får man leta efter! Fast ärligt så visste jag inte att de va tillsammans förrän jag såg att de tagit slut...
Fast jag läser inga 'kändistidningar' utan kollar på Aftonbladet och imdb..
Mm, längtar såååå... Men undetiden ska jag kolla på Seth's ''I hate my life''.. så himla roligt! Måste ha avrit kul o spela in!!
Mm, får hoppas det bara är rykten.. såå söta ju! Har bara sett Punk'd då Rachel blev blåst och de va nåt om hennes hund som hon hade tillsammans med Adam.. då undrade jag lite men tänkte inte mer på de.
Ha ha, Adam verkar vara som Seth.. Så han behöver inte spela tokig...
De där har jag sett förut!!
Hur är det med er andra, har ni alla boxarna med OC?
Själv har jag önskat mig de i julklapp och får jag de inte ås köper jag de själv..
Jag har följt de enda sedan starten, alltså nu i Somras eller när det va de sände allt från början igen.. Tyckte de verkade intressant redan första gången de började sända de men jag följde/följer redan så många serier så jag tänkte hålla mig ifrån denna.. men det gick ju inte när jag väl börjat!!
Mm, jag vill oxå ha alla eller ingen alls... Det får bli ALLA!