Inlägg från: riot |Visa alla inlägg
  • riot

The Oc säsong 4 *spoiler

Tessou- Vi har ju fått se graven och då är det nog ganska definitivt.

• riot

Isac04- Ja, länka gärna! Jag har bara hittat prmos med usel kvalité!

• riot

Placebolåten i avsnitt 1 var sjukt bra utvald! Den passade verkligen perfekt in i stämningen med texten och den lite otäcka musiken. Perfekt.

• riot

Haha- Seth var rolig i dagens avsnitt iallafall.

"I'm gonna go sooo Ryan Atwood on his ass!"

• riot

Kreditkort- Har skickat dig ett privat meddelande!

• riot

Har ni sett promon förresten? Avsnittet ska handla om hur det hade varit om Ryan aldrig kommit till Newport. I en sekvens hör man Taylor säga " I this life, Marissa still lives" eller nånting i den stilen, sen ser man "Marissa" bakifrån och att Ryan rusar fram och tar i hennes arm. Blir intressant att se om Misha gästspelar i det här avsnittet då! Det liknar nämligen Kaitlin lite men vi får väl se!

• riot

Marissa dog, ja. Först pratades det om att Misha Barton inte ville vara med längre men senare dementerade hon det själv och sa att hon gärna gjort en säsong till. Jag antar att dom behövde ett explosivt slut för att locka tittare till fjärde säsongen.

• riot

Jag tyckte också det kändes korkat på något vis att döda Marissa när dom lika väl kunde låtit henne få åka iväg till Grekland och försvinna på det sättet.

Lilltjejen- Tyvärr finns det inte en chans att hon kommer tillbaka, i säsong 4 får man se gravsten och rubbet. Att saker ändras innan dom spelas in är ju självklart inte så konstigt, angående ryktet om att hon från början skulle dött i en överdos. Dock kan dom ju inte återuppliva någon som är död.

• riot

Jag har skrattat som en galning åt Summer hela avsnittet. Och Seth's "I haaaaaate my liiiiife."

Grät några tårar med när Ryan sökte upp "Marissa" på flygplatsen och läste brevet och "Goodbye".

Svar på tråden The Oc säsong 4 *spoiler