Hur ofta moppar ni golven????
Känns som man inte gör annat än att städa så jag undrar hur ofta alla andra städar?????????
Känns som man inte gör annat än att städa så jag undrar hur ofta alla andra städar?????????
moppar golvet med lite sköljmedel i efter jag har damsugit...damsuger väl kankse en gång i veckna hehe...
luktar göttigit med sköljmedel i..blir lite rumsparfym typ.
Städar en gång i veckan och då ingår moppning, just nu kan det vara uppdelat vissa dagar beroende på mina foglossningar.
Allt för sällan
Dammsuger och moppar en-två gånger i veckan.
dammsuger en-två ggr i veckan men moppar kanske varannan....var tredje om jag är lat
Dammsuga är ganska nödvädnigt då vi har hund som drar in en massa grus...
Hmmm få se nu... Jag gjorde det i helgen och förra gången var någon dag innan Anton föddes... allstå tre månader sen...
Med andra ord ALLTFÖR sällan
(det är ju roligare att städa när det syns =))
Dammsuger o moppar 1-2 ggr i veckan.
Just nu dammsuger jag varje dag, sonen har lärt sig krypa och jag vet inte var han får allt ludd mellan sina fingrar ifrån!! Kanske vår fäll? Eller varannan dag om jag inte hinner..
Moppar gör vi på fredagar och har det varit mkt folk och spring och vi orkar kan det bli en svängom söndag kväll. Under sonens matstol tar jag en mirakeltrasa när han levt rövare med maten..
Oftast torr eller lätt fuktad mopp kanske jag ska tillägga, använder lite vatten + grönsåpa då (billigast och doftar godast tycker jag!)
Moppar 1-2 ggr/vecka. Dammsuger vid behov men iaf minst 2 ggr/vecka, ibland varje dag.
Moppar alltid efter jag dammmsugit vilket blir minst varannan dag.
Men det är klart, vi har ju då 3 hundar som grisar ner golven.