skönaste kondomen....
...för killen?
...för killen?
Xtra pleasure
Var köper man den? och vad e d för "speciellt" med den?
Lätt att sätta på.
Lagom våt.
Skönt för båda, känns nästan som utan
Jag köper den i matbutiken (bor i Finland)
hmm...ok. har inte sett den öht här, så..
Fler?
Nån som har testat Zenit, elelr vad den heter?
Vi har ny testat Zenit, helt värdelös var dom! varken jag elelr sambon kännde nått.
Nån annan med nått bra alternativ?
vi har testat profil, zenith, namnam etc...
vi har inte heller hittat ngn jättebra sort...
Anonym (ok): Nej inte vi helelr. Testade Zenit igen och då gick d ok. Men sambon tyckte inte den var bättre än chosan som vi haft innan och den é mycket billigare.
Några tips på kondomer modell större????
puff puff... jag vill också ha tipps
Tycker att Durex Avanti (latexifri) är jättebra, har även provat RFSU's Zenith och den var värdelös... inte alls att jämföra...
ett annat råd e att ha olja typ "massage" olja med doft och hälla lite i kondomen för då kan k..en lättare glida i den och fortfarande sitta kvar! de e en garanterat skönare upplevelse prova och njut!
har provat dom flesta kondomer som finns ute å köpa å jag har inte hittat någon som jag tycker är BRA...Chosan duger...profil e också ok...Å Zenit kunde pojkvännen inte ens få på sig....HATAR kondom alltså!!!
Okaido gillar min sambo (det är den enda som passar tydligen). Själv märker jag ingen skillnad.
Avanti ar en av de basta - dyr men vart det
vill också veta. men inte bara vilken som är skönast för mannen utan för båda.
Jo d ska ju vara skönt för tjejen oxå såklart Jag hatar oxå kondom egentligen, men vad han man för val? Vill slippa gå på hormoner igen!