• Anonym

skönaste kondomen....

...för killen?

• Svar på tråden skönaste kondomen....
  • Anonym

Var köper man den? och vad e d för "speciellt" med den?

• Anonym

Lätt att sätta på.
    Lagom våt.
    Skönt för båda, känns nästan som utan
    Jag köper den i matbutiken (bor i Finland)

• Anonym

hmm...ok. har inte sett den öht här, så..

• Anonym

Nån som har testat Zenit, elelr vad den heter?

• Anonym

Vi har ny testat Zenit, helt värdelös var dom! varken jag elelr sambon kännde nått.

Nån annan med nått bra alternativ?

• Anonym (ok)

vi har testat profil, zenith, namnam etc...

vi har inte heller hittat ngn jättebra sort...

• Anonym

Anonym (ok): Nej inte vi helelr. Testade Zenit igen och då gick d ok. Men sambon tyckte inte den var bättre än chosan som vi haft innan och den é mycket billigare.

• Anonym (stor?)

Några tips på kondomer modell större????

• Anonym

puff puff... jag vill också ha tipps

• Anonym

Tycker att Durex Avanti (latexifri) är jättebra, har även provat RFSU's Zenith och den var värdelös... inte alls att jämföra...

• Anonym (peter)

ett annat råd e att ha olja typ "massage" olja med doft och hälla lite i kondomen för då kan k..en lättare glida i den och fortfarande sitta kvar! de e en garanterat skönare upplevelse prova och njut!

• Anonym (Kass)

har provat dom flesta kondomer som finns ute å köpa å jag har inte hittat någon som jag tycker är BRA...Chosan duger...profil e också ok...Å Zenit kunde pojkvännen inte ens få på sig....HATAR kondom alltså!!!

• Anonym (ok)

Okaido gillar min sambo (det är den enda som passar tydligen). Själv märker jag ingen skillnad.

• Marketta

Avanti ar en av de basta - dyr men vart det

• Anonym

vill också veta. men inte bara vilken som är skönast för mannen utan för båda.

• Anonym

Jo d ska ju vara skönt för tjejen oxå såklart Jag hatar oxå kondom egentligen, men vad han man för val? Vill slippa gå på hormoner igen!

Svar på tråden skönaste kondomen....