• Gosgrodan

Bra frisör i Sthlm?

Är det någon som kan tipsa om en bra frisör i Sthlm? Ska dit nu i helgen och behöver fixas. Är en långhårig äkta blondin som behöver båda klippas och ev blekas/tonas/färgas.
    Brukar i allmänhet bara ta drop in, men har insett att det kanske inte alltid är de bästa frisörerna som har lediga tider mitt på lördagen...

• Svar på tråden Bra frisör i Sthlm?
  • ibland

Jag kan starkt rekommendera Salong Max som ligger i Fältöversten (Karlaplan), de har sin entre från "utesidan"....den tjej som fixar mitt hår (brunett med slingor/problemhår) heter Anna, hon jobbar dock bara ca 4 dar i veckan men tror hon jobbar lördagar.....

• Gosgrodan

Tusen tack för tips ibland!

Tar gärna emot fler tips...

• Annie1982

Swedish Hair Line AB
    Störtloppsv. 15, 12947 HÄGERSTEN 08-100 320

Charlotte är den som är bäst, hon har även tävlat en del, du blir garanterat nöjd om du klipper dig hos henne! Kramis!

• Mammatilltretroll

Isla jobbar på Hair and Face på Regeringsgatan, tel: 08-6770033.
    Jag, min man, mina syskon, min mamma, min mans mamma och många kompisar går hos samma frisör - hon är Kanon! Och kostar bara 250 kr för en klippning!

• pilatespower

Camilla på Medusa, bakom Café Opera är superduktig på både klipp och färg. Vet inte om du kan få tid till lördag dock. jag skulle ringa på en gång om jag vore du!!

Meduza & Friends, Marvellous
    Jakobs Torg 3 , tel: 08/ 21 00 23

• Gosgrodan

Tack för alla tips, ska börja ringa runt...
    FL-vänner kan man alltid lita på för tips!

Svar på tråden Bra frisör i Sthlm?