• 5 barn Waldenryd

Hitta billig dockvagn.

Jag letarefter ockvagnar som inte är så dyra vet ni någonstans man kan hitta det? Vill helst att den kostar ca 300 kr eller mindre.

Har kolat på Blocket och tradera men jag undrarfall det finns andra sidor man kan hitta leksaker ifrån som an kan beställa.

• Svar på tråden Hitta billig dockvagn.
  • Ebbas mamma

Hej
    Såg en fin dockvagn på Biltema. Mörkblå kombivagn med lift och skötväska som kostade 249;- . Den finns på deras hemsida (www.biltema.se) Funderar på att köpa en själv till min dotter.

• Millans hustru

jag köpte till dottern på ica maxi. då kostade den 299 eller dyl. ingick både vanlig liggvagn med insats (du vet som man kan bära runt dockan i), det ingick även skötväska, regnskydd små mata-saker och en docka OCH en paraplyvagn. Jag var lyrisk eftersom jag varit på BR före o chockats över priserna

• MessyTessy

Jag såg att de hade en på babyland som var jättefin, den kostade 279 kr

• signhild

Min dotter har en dockvagn i trä, men den är inte alls intressant. Däremot en liten docksulky som jag köpt på ICA för 60:-!!! Den gillar hon!

• Joppis81

Biltemas såg jag att nån annan tipsat om och den har vi till storasyster. Jättebra vagn för 249:-. Ingår ju lift med kudde och en skötväska.
    Till lillasyster har vi köpt en dockvagn på Coop hon ska få i julklapp. Den kostade 600:- egentligen men var nedsatt till endast 125:- på rean nu för en månad sen, kul fynd! Skrattande

• ennie

Biltema eller Rusta brukar ha billiga vagnar

• grabbarnabus

Barnens hus hade en för 99:- normal pris 299:-. Fast Barnens Hus finns väl kanske inte över allt!

Svar på tråden Hitta billig dockvagn.