Inlägg från: mammatillvictor |Visa alla inlägg
  • mammatillvictor

Tråd för oss "adoptivbarn" som har fått barn - del II

Kikar in....snart hoppas jag att jag också kan vara med i ert gäng...VÄntar barn via adoption och är själv adopterad från Ecuador.

• mammatillvictor
    Myrna skrev 2006-11-11 09:26:32 följande:
    Välkomna ni som precis hittat hit!Vacker Silvana: Vilket land ska du adoptera ifrån? (Kan ha ställt frågan till dig redan i någon annan tråd men minns inte svaret )
    Hej! Vi ska adoptera från Ecuador eller Colombia, vi vet inte vilket land det blir ännu. Vi väntar nu barnbesked från Ecuador- samma land som jag är adopterad ifrån. (Min man är adopterad från Korea). Men då vi är prövfamilj i Ecuador så får vi även skicka papper till Colombia så vi får se vad det blir till slut
  • mammatillvictor
    CuteD skrev 2006-11-11 14:28:04 följande:
    Vacker Silvana: hej gumman! välkommen tillbaka till FL! va kul!! hur är allt med er? Esn: Välkommen till tråden! nej det blir första träffen, jättekul och spännande! ~ iah har mammas hjärta som i ett skruvstäd ~
    Hej! Jo, tack, det är bara bra med oss!!! Kul att vara tillbaka på FL Ser att lilla tjejen har blivit stor! så söt!
  • mammatillvictor
    Myrna skrev 2006-11-11 11:24:32 följande:
    Silvana: Spännande!Här i tråden har vi ju tidigare delat med oss av knasiga kommentarer man ibland fått som adopterad och jag kan inte låta bli att undra hur det blir för er. Kommer månne folk att påpeka hur lik ert barn är dig (enbart p.g.a att båda sannolikt kommer att vara mörka i färgerna)? Och vad kommer de att säga till din man?
    ja, jag vet inte....jag tänker så här att tänk om vi får ett mörkhyat barn med afrohår! Det skulle bli som ett litet FN här hemma, hihihi, jag som är ljus i hyn med mörkt hår och bruna ögon, typisk sydamerikansk eller kanske mer åt spanjorhållet och min man som är asiat och så vårt mörka vackra barn Eller så får vi ett barn som är lik mig....vet inte....ska bli så spännande att se hur det blir!
Svar på tråden Tråd för oss "adoptivbarn" som har fått barn - del II