Inlägg från: meandra5 |Visa alla inlägg
  • meandra5

Tråd för oss "adoptivbarn" som har fått barn - del II

Jag har oxå hittat hit..

• meandra5

Jag håller mede FINE det va jättekul att kunna ventilera om allt mellan himmel&jord.Hoppas fler kommer nästa gång!!!=)

• meandra5

Hej alla,börja tro att det va fel på "tråden"Jag tycker om julen /trots brist på snö/.

• meandra5

Hallå där.eftersom vi vi så få sist..undrar jag om ni vill ses på ..typ..Julgransplundring..kan ordna lokal.resten kan vi fixa på vägen..Kram

• meandra5

Jag bor i Enskede, max10 min från Centralen.=)

• meandra5

Hejallihop..ja julen är stressig tid .Jag har en festlokal i mitt område som jag kan "låna"(kostar 100kr som jag gärna bjussar på)Tänkte att det skulle passa i slutet på Januari..när alla har fått lite pengar igen..Vad säer ni om knytis? Blir det för jobbigt?STTOOOOR KRAM

• meandra5

Va snälla tjejer&killar idag kommer tomten!!!!Ha en underbar dag!!Kramar

• meandra5

Hej allihopa!!Hoppas jul & nyår har gått bra.

jenny-kul med dina bio-päron..hoppas hoppas

Angående julgransplundringen vill jag höra med er om något datum,förslag?Barn ska givetvis vara med!!!!!(tid?)

• meandra5

ok..söndag 21? Måste boka lokalen..3 alt, får jag ta.Helg el vardag spelar ingen roll för mig.Tack för hjälpen FINE

• meandra5

Hej allihop,har varit sjuk(kräkts..blä)Men nu är jag tillbaks!!Ang träffen har jag inte hört/sett så mycket om dag/tid.Alla som fortfarande tycker vi ska ses kan väl höra av sig.

• meandra5

Det verkar svårt att få till ett möte!!jag har nu 6 veckor kvar till min förlossning(igångsättning)så jag låter någon annan ta över..Lokalen kan jag ställa upp med!!!Kram M

• meandra5

Ja du Ahrodie jag tycker inte jag stressar om jag berättar för dom andra att jag ska ha barn,Lokal kan man hyra/låna på många sätt.

Svar på tråden Tråd för oss "adoptivbarn" som har fått barn - del II