Tråd för oss "adoptivbarn" som har fått barn - del II
Jag har oxå hittat hit..
Jag har oxå hittat hit..
Jag kommer..!!!
Jag håller mede FINE det va jättekul att kunna ventilera om allt mellan himmel&jord.Hoppas fler kommer nästa gång!!!=)
Hej alla,börja tro att det va fel på "tråden"Jag tycker om julen /trots brist på snö/.
Hallå där.eftersom vi vi så få sist..undrar jag om ni vill ses på ..typ..Julgransplundring..kan ordna lokal.resten kan vi fixa på vägen..Kram
Jag bor i Enskede, max10 min från Centralen.=)
Hejallihop..ja julen är stressig tid .Jag har en festlokal i mitt område som jag kan "låna"(kostar 100kr som jag gärna bjussar på)Tänkte att det skulle passa i slutet på Januari..när alla har fått lite pengar igen..Vad säer ni om knytis? Blir det för jobbigt?STTOOOOR KRAM
Va snälla tjejer&killar idag kommer tomten!!!!Ha en underbar dag!!Kramar
Hej allihopa!!Hoppas jul & nyår har gått bra.
jenny-kul med dina bio-päron..hoppas hoppas
Angående julgransplundringen vill jag höra med er om något datum,förslag?Barn ska givetvis vara med!!!!!(tid?)
ok..söndag 21? Måste boka lokalen..3 alt, får jag ta.Helg el vardag spelar ingen roll för mig.Tack för hjälpen FINE
Hej allihop,har varit sjuk(kräkts..blä)Men nu är jag tillbaks!!Ang träffen har jag inte hört/sett så mycket om dag/tid.Alla som fortfarande tycker vi ska ses kan väl höra av sig.
Det verkar svårt att få till ett möte!!jag har nu 6 veckor kvar till min förlossning(igångsättning)så jag låter någon annan ta över..Lokalen kan jag ställa upp med!!!Kram M
Ja du Ahrodie jag tycker inte jag stressar om jag berättar för dom andra att jag ska ha barn,Lokal kan man hyra/låna på många sätt.