• gemelli

hjälp! ikea´s ekeskog fåtölj har den utgått?

Någon som vet?

Hittar den inte i Blekinge Vit Gråter

• Svar på tråden hjälp! ikea´s ekeskog fåtölj har den utgått?
  • OhBabylove

Var på IkEA i förrgår och då sa dom att den har utgått ur sortimentet, detta var i Uppsala, det är möjligt att det finns i andra städer?!!!

• gemelli

Jaaa men dom har slutat med de vita, kan ju inte få tag på den.

Blir såå sur på IKEA, antingen är allt slut när man kommer dit eller så har varan utgåttSkrikandes

• OhBabylove

Menar du själva tyget? fotöljen har utgått...
    Men om du menar tyg så var det en tjej på fl som rekommenderade
    www.bemz.com som syr upp överdrag...
    annars beklagar jag, får ev söka på tradera el annat??!!

• jenniiica

Japp den har utgått i vitt... vi köpte bara stommen och väntar på vitt överdrag från bemz.com. är skitförbannad på ikea eftersom den vita e med i katalogen! så blev 800 kr dyrare på det här sättet :(

• NyfikenRosa

VA??????????????? det är ju det dummaste man kan göra?? Jag har ju precis köpt den!

♥♥♥ Nyinflyttad ♥♥♥
  • gemelli

Ja visst är det NR, det är sååå surt.

Ibland ogillar jag verkligen IKEA!
    Alltid när man vill ha nått så är det slut i lagret eller så har varan utgått.

Fattar inte heller hur man kan ha kvar fåtöljen och bara slutat med tyget, helsjukt juuuu

• Stellas Mami

Jag har precis köpt den med, både fåtölj och soffa i vitt. Vilken tur att vi hann då!

• NyfikenRosa
    gemelli skrev 2006-11-05 22:02:38 följande:
    Ja visst är det NR, det är sååå surt.Ibland ogillar jag verkligen IKEA!Alltid när man vill ha nått så är det slut i lagret eller så har varan utgått.Fattar inte heller hur man kan ha kvar fåtöljen och bara slutat med tyget, helsjukt juuuu
    ja...vad tusan man kan ju inte ta bort VITT
    ♥♥♥ Längtar efter julen ♥♥♥
Svar på tråden hjälp! ikea´s ekeskog fåtölj har den utgått?