• Jempisen

Men vilka röstar i IDOL??

Jag är helt chockad!!
    Hur f*n kan Danny åka ut och falsk-sjungande Cissi som har lika mycket utstrålning som ett kylskåp stanna kvar??

Nu är jag ingen Idol-freak, men det jag hört hittills är ju att Cicci och Johan borde åkt för länge sen!

Haha.... så ! Nu har jag fått avreagera mig

• Svar på tråden Men vilka röstar i IDOL??
  • Sofia27

Jag kunde inte ha skrivit trådstarten bättre själv.

Va f*n?!!!
    Har svenska folket dålig hörsel eller?

AAAARRGHHHH!!!!!!!

• Alina85

Jag håller fullkomligt med!!!! Hur f-n kan han åka ut??? Riktigt,riktigt tråkigt!!! Cissi eller Johan borde ha lämnat!!! Känner mig smått upprörd.....
    Det var inte rättvist på nåt sätt! Men jag är alldeles säker på att han kommer att få kontrakt ändå......men i alla fall.....fattar ingenting......

• sis02

Håller med. Cissi skulle åkt ut idag, jag kan inte alls med henne. Hon sjöng sååå kasst idag.

Nina 32 mamma till Sandra 9, Isabelle 6 och Simon 4 år, sambo med Mats 31
  • Fru Gustavsson

Jag har utvecklat seriös allergi mot Johan och Cissi, lidit av deras olåt i veckor nu. Idag fick man bevisat att det går utför för Idol. De enda som borde vara berättigade till att rösta skulle vara musikproducenter och röstcoacher, för att skicka hem de som borde vara bland de bästa... (Nathalie och Danny) är ju.. ja.... *mållös*
    NÄÄÄÄR ska Johan åka hem? HÖR folk inte hur han ylar? Han utvecklas ingenting alls, det är som finlandsbåtskaraoke och mina öron GRÅTER!!!!

Nona, sprängfärdig i vecka 38, snart kommer lillkatten
  • Rockgirl26

Håller med dig! Vart riktigt sur.. Danny o Marcus är bäst idol. Tycker att danny skulle kommit tvåa.. blev chockad. Cissi skulle ha åkt ur istället!

• en vanlig jävla muffins

I löööv Cissi Men för attityden..

I övrigt skulle Snäckan vunnit!
    Eller Markus...

Svar på tråden Men vilka röstar i IDOL??