• tjockmage 78

En LÄTT paraplyvagn med fullt liggläge?!

Nu är jag här igen med vagnfrågor. På resa (söderut) i vinter vill jag ha med mig en lätt vagn med fullt liggläge. Vilken ska jag välja?

• Svar på tråden En LÄTT paraplyvagn med fullt liggläge?!
  • Eliama

Undrar detsamma. Ingen som kan svara?

• uniMog

jag har en prenatal citisport och jag tror att det är samma som gracos citisport. Den har i stort sett fullt liggläge och väger nästan ingenting

How 'bout the power to kill a yak, from 200 yards away... WITH MIND BULLETS!
  • Eliama

Är du nöjd med den Pejgan och vad kostar den ungefär? Fördelar/nackdelar?

• modestyclara

Graco city sport. Fick bra i något råd&rön test för ett tag sedan. Vi var jättenöjda med vår. Lätt, smidig, bra liggläge.

• Eliama

Vad bra, tack för tipset! Någon annan?

• uniMog

jag fick den så jag vet faktiskt inte.

Nöjd som shoppingvagn men skulle aldrig fixa att ha bara den. Men den är smidig nog att hänga över axeln när den inte används!

How 'bout the power to kill a yak, from 200 yards away... WITH MIND BULLETS!
  • Eliama

Som resevagn är det tänkt att vi skulle ha den. När man inte får plats med stor barnvagn i bilen pga annan packning och även på flyg. Verkar den bekväm för barnet?

• tjockmage 78

Vi ska också ha som resevagn. Vill inte ha bra liggläge, jag vill har absolut liggläge=helt plant! Finns inte det?!

• Lejanna

Vår Carena Lieback Lux har fullt liggläge.
    Smidig att fälla ihop och någorlunda billig. Vi gav 699:- för våran ny.

• MoonFlight

Vi har en Peg Perego P3 som vi ÄLSKAR mer än något lika så sonen. Har haft den med på 5 veckor semester och använt nästan alla dagar. Fullt liggläge och lätt att ta med.
    DOCK ganska dyra men kolla på ebay om ni inte kan hitta billiga där för det vet jag att det finns.

• tjockmage 78

Moonflight:

Är det fullt fullt fullt liggläge? Alltså HELT plant? Hur mycket kostade den då? Var köpte du den?

• stycket

babyprofsen har en hel del paraplyvagnar på sitt månadsblad,väldigt bra priser tycker jag..Ska iväg och köpa en själv till min 3mån kille.."ELVIS"

Svar på tråden En LÄTT paraplyvagn med fullt liggläge?!